În cadrul proiectului vor fi forați 86 de piloți. Pasajul rutier din intersecția dintre Bulevardul Dimitrie Cantemir și strada Sucevei va avea două rampe, fiind realizată prima incintă de palplanșe aferentă rampei dinspre bulevardul Dimitrie Cantemir. Municipalitatea mai anunță că „a început desfacerea sistemului rutier din rampa dinspre bulevardul Dimitrie Cantemir și continuă lucrările la rețelele de utilități, fiind în execuție lucrări la canalizarea pluvială în zona viitorului sens giratoriu din zona strada Sucevei precum și la canalizarea pluvială și rețelele de apă în zona blocului Cicero. Traficul a fost deviat, astfel că circulația se desfășoară pe linia de tramvai”.
[eadvert]
Lucrări pasaj Piața Cetate
În cadrul proiectului vor fi realizate două girații la nivelul solului, care vor fi traversate în subteran de un pasaj pe relația Dimitrie Cantemir – Centrul Civic, iar la nivelul solului va exista, în continuare, o bandă dedicată liniilor de tramvai.
Totodată, vor fi executate următoarele categorii de lucrări: realizarea sistemului de irigații, modernizarea zonei pietonale și a trotuarelor din aria proiectului, piste de biciclete, stații de transport public modernizate precum și plantarea de arbori și arbuști.
Viitorul pasaj rutier este situat pe una dintre cele mai importante axe de circulație din Oradea, axa pe direcția Nufărul – Cantemir – Centrul Civic – B-dul Magheru – str. Republicii – Gară – str. Ștefan cel Mare. Prin realizarea acestui pasaj se urmărește fluidizarea traficului rutier în vederea reducerii poluării și creșterii siguranței, sprijinirea transportului public de persoane prin reducerea timpilor de parcurs a autobuzelor și tramvaielor, precum și creșterea atractivității transportului public din Oradea.
Durata de execuție a lucrărilor este de 15 luni, estimându-se finalizarea lor în luna octombrie 2022. Acest obiectiv de investiții este parte componentă a proiectului „Coridorul de mobilitate urbană durabilă din Piaţa Emanuil Gojdu – Piața Cetate, Oradea”, cod SMIS 126217, proiect finanțat prin Programul Operațional Regional 2014 – 2020. Finanțarea nerambursabilă este 98% din valoarea cheltuielilor eligibile.
Lucrările sunt executate de asocierea formată din S.C Freyrom S.A – lider de asociere, S.C.Procons Group S.R.L, S.C Metabet CF S.A și SC Leko Construct S.R.L. Valoarea lucrărilor este de 27.004.232,55 lei fără TVA. Acest proiect este implementat de Primăria Oradea prin Direcția de Management Proiecte cu Finanțare Internațională.
Trimite articolul
XȘi cati piloți o sa fie!?! Acum ca da drumul la aeroport cred cai buni ar fi acolo piloții.
-
Ia vezi ce inseamna piloti forati in dex desteptule.Mai bine taceai,numa atata sti si tu…sa comentezi,pacat ca o faci pe langa subiect
Pana acum se circula bine in zona…. De acum dezastru. Deranj pt toata lumea : pietoni si soferi………….Lucrare inutila…..
-
Inutilitatea maxima va fi pasajul de la gara. Iar intersectia de la 3G Nufarul e cea mai haotica, macar sa decaleze verdele de pe Ciheiului cu cel de pe Noica, ca asa cand vii de pe Ciheiului nu apuca sa treaca 3-4 masini. Aici ar trebui pasaj subteran, nu la gara. Sens giratoriu nu se poate din cauza tramvaiului, a fost la Salca si zilnic erau accidente, si a fost desfiintat. Putea face giratoriu la Lotus era, loc cat carul sa faci giratoriu. Nu sa fie vesnic coloana la semafor. Plus semafor la Fat Frumos si la trecerea de pietoni de langa Vulturu Negru.
-
Sunt de acord cu tine!
-
D-nu Vasi, ia scoala-te mataluta mai dupa olalta zilnic cu 15 – 20 de minute!
Si treci cu 20 de minute mai repede prin intersectia aia .
Asa o sa constati ca toti amatorasii care pornesc cu tine de o data, tot cate un om intr-o masina, vor fi inca acasa in fata oglinzii, in bucatarie la cafea, sau la baie.
Ca daca ar fi meseriasi astia care pornesc toti deodata de acasa, atunci cand s-ar face verde, ar trece cate 6 -7 odata, nu 3 – 4!!
DA=s conducatori auto AMATORI, tot timpul cu ochii pe facebook si cu degetul pe claxon!!
Daca te-ai trezi zilnic mai rapid cu 20 de minute , ai scapa e povestea asta. Dar asta ar insemna sa nu fii putoare, sa nu zaci in pat pina la ultimul sunet repetativ al alarmei.
Eu sunt unul care fac asta de cativa ani. Si nu am nici o treaba cu aglomeratia.
Dar oare chiar vrei, sau esti mai comod, putred de sedentarism si tot timpul ocupat cu postarile de dimineata pe Bihon la orice subiect editorialistic?
Numai zic !-
Mai pisatule de Go Logan, intersectia aia la orice ora e agolemrata, acolo locuiesc, o vad pe geam. Mai termina cu vorbele astea de lingau, frustrat.
-
Mai bine ai tacea din gura go logan, intersectia aia e aglomerata la orice ora, si sunt accidente in ea tot la doua zile. Mai termina cu datul limbilor in dos, cum face si drop. Ca la prosti ca tine, nu ai voie sa iti expui un punct de vedere, ca tu si drop sariti numai cu comentarii acide la persoana. Niste retardati, tu, drop si zeul cretinismului din oras.
-
-
Pilotati voi prin limba romana, macar ati fost inspirati sa nu dati autorul.
-
Este google, cauta termenul pilot si citeste.
-
PILÓT2, piloți, s. m. Stâlp de lemn, de oțel sau de beton (armat), fixat în pământ (vertical sau înclinat) pentru a transmite la stratele de teren rezistent greutatea construcțiilor de deasupra sau pentru a consolida terenul; stâlp de susținere. – Din fr. pilot.
Un nou episod din serialulu pnl local: Cum sa furi cu firmele de casa! Raspunsul: Cu lucrari inutile,scumpe si de proasta calitate! ! Ura Ura striga poporul oradean cu 2 neuroni !
-
tu si aplaudacii tai impreuna n-aveti nici 2 neuroni
-
Esti p(r)ostac pnl ? Sau f pr..st si nu vezi realitatea? Intreb pt un prieten.
-
De ce toata betonarea si dezvoltarea asta ne fac tot oras de mana a treia, cu un nivel mediocru de trai? Si atractivitate aproape zero cand e vorba de atractie a investitorilor sau a se muta lumea in oras din alte orase( orase mari, nu coada vacii), de ce nu atrage oradea persoane educate de calitate care vor sa-si triasca viata aici ?
-
Bolovan+Birtasul+drop=0 neuroni
-
Tu drop sa ne sugi pula
-
Unde o fi gaurul istovic?
Mi-e groază să mă gândesc ce ar scrie ziarele locale din oraşele Moldovei, în cazul în care, primăriile locale, ar contracta firme de construcții care să efectueze lucrările care se fac acum în Oradea, în zona Pieței cetate.
Cred că s-ar aduna la fața locului, toți libidinoşii şi toți depravații din localitate, când ar auzi că primăria forează după “chiloți” în centru.
Părerea mea.
-
Ia fa o vizita in Iasi sa vezi cum arata orasul, si vezi cat s-a dezvoltat. Apoi poti sa razi de altii.