Transformarea mașinii grav avariante într-un automobil de lux, complet funcțional, a durat patru luni. Duster Summer iese în evidență nu doar prin modificările aduse caroseriei, ci și prin finisajele interioare, lucrate cu atenție de către echipa AutoK9. Scaunele și bordul au fost înlocuite și retapițate cu piele albă, pentru a pune mai bine în valoare formele specifice modelului Duster.
[eadvert]
Totodată, podeaua decorată în stil nautic, dar și faptul că acoperișul obișnuit a fost înlăturat, conferă mașinii un aer de vacanță și transformă orice drum într-o experiență relaxantă.
„În spatele acestei lucrări stau foarte multe ore de lucru, dar și de cercetare. Scopul nostru, al echipei AutoK9, a fost acela de a face acest prototip fără să influențăm performanțele mașinii. Ne-am dorit ca modificările aduse caroseriei să potențeze și nu să ascundă formele originale ale Dacia Duster. Astfel, ne-am găsit deseori în postura de a căuta soluții și de a încerca mai multe variante, până le-am identificat pe cele potrivite”, spune Eugen Lungu, director general AutoK9.
Autoturismul Duster Summer este complet funcțional, iar componentele mecanice ale acestuia au fost înlocuite cu unele originale, specifice acestui model. Chiar dacă modernizarea mașinii continuă, echipa AutoK9 a reușit să păstreze esența modelului Duster, cunoscut în întreaga lume pentru fiabilitatea sa.
Trimite articolul
XAcuma oricui ii vine vreo idee sa isi taie plafonul ca sa isi faca decapotabila. Nu e chiar asa usoara treaba, ca degeaba tai plafonul. In cazul unui accident te afli intr-o situatie cam nasoala. Masinile cabrio, din cauza lipsei plafonului, au sasiul ranforsat, dar si alte parti ale masinii sunt ranforsate.
Dacă se răstoarnă un Duster normal, stâlpul A cedează, au murit deja destui din cauza asta. Eu nu am incredere că la cabrio va rezista (chiar dacă s-au efectuat teste cu astfel de accidente).
Articolul acesta este o reclama pentru cei de la AutoK9.