[eadvert]
Prin intermediul noului www.oradea.ro utilizatorii au accesul la multiple resurse, informații și servicii online integrate. Noul site poate fi accesat atât de pe telefon, cât și de pe desktop.
Meniul portalului include secțiuni precum „Pentru cetățeni”, „Pentru firme”, „Primăria Oradea”, „Turist în Oradea”, „Servicii și informații importante”. Motorul de căutare este amplasat central, pe pagina centrală.
Serviciile online pot fi găsite în mai multe secțiuni găzduite de portalul web, accesând linkul: https://oradea.ro/servicii-online/
„Secțiunea dedicată noutăților a fost dezvoltată în mai multe categorii. În acest fel, vizitatorul portalului poate accesa atât știri, cât și anunțuri utile. De asemenea, poate consulta calendarul evenimentelor din oraș, organizate de Primăria Oradea și nu numai. Tot în secțiunea „Noutăți din Oradea” apar anunțurile privind consultările publice, fiind integrată și o fereastră dedicată rețelelor sociale reprezentative pentru Primăria Oradea.
Noul www.oradea.ro este gândit ca un portal municipal, nu exclusiv ca un site al Primăriei Oradea. Din acest motiv, pe noul portal se regăsesc informații utile comunității, precum sunt cele grupate în secțiunea https://oradea.ro/pentru-cetateni/pentru-comunitate/. În această secțiune se găsesc informații bine structurate despre sistemul educativ din Oradea, rețeaua medicală din oraș, cluburi și baze sportive dedicate sportului de performanță și de masă, transport, mobilitate urbană, servicii sociale și altele”, a transmis municipalitatea printr-un comunicat de presă.
În secțiunea „Oradea verde” pot fi găsite informații cu privire la spațiile verzi din oraș, dar și informații legate de mediu, precum Strategia Oradea Oraș Verde, Registrul Local al Spațiilor Verzi, hărți de zgomot și planuri de acțiune, precum și informații privind serviciile de salubritate stradală și menajeră: https://oradea.ro/pentru-cetateni/oradea-verde/
Serviciile specifice Urbanismului sunt accesibile din secțiunile „Pentru cetățeni”, „Pentru firme”, „Subiecte populare”, respectiv „Servicii și informații importante”: https://oradea.ro/urbanism/ .
Transparența achizițiilor publice se poate urmări printr-o conexiune directă, automatizată cu SEAP – portalul achizițiilor publice din România. https://oradea.ro/primaria-oradea/achizitii/
Site-ul conține și instrumente de accesibilitate, pentru mărirea/micșorarea textului, tonuri de gri, contrast mare, contrast negativ, fundal luminos, font lizibil.
Portalul a fost realizat de compania LiftUp Solutions SRL, pe baza unui contract semnat cu Municipiul Oradea în data de 24.03.2023, în valoare de 192.200 lei +TVA.
Trimite articolul
XOare aici nu o fi implicata famiglia Nica?
Pe windows mai vechi nu sint rezultate.
Ce anume s-a facut in acest contract? 50 mii EUR pentru schimbarea continutului?
De ce nu a fost organizata o licitatie pentru aceasta lucrare ci a fost atribuita direct?
Pentru cine vrea sa vada, aici e link-ul din SEAP: https://e-licitatie.ro/pub/direct-acquisition/view/114059654
-
era deschisa pt. cateva ore licitatia 🙂
50k euroi.
Nu e rau.
Sa mai bagam nitel pe ultima suta de metri, cine stie, poate se trezezc prostii astia din extazul ce cel mai cel oras
si voteaza altceva, si atunci bye bye site cu 50 euroi.
Are si pasaj site-ul asta?
Interesanta licitatie. Azi la 15:48 ]publicata si maine la 8 jumatr inchisa fara publicatii fara notificari fara nimic. Imi place mult ca s-a innoit, dar parca aveam si eu un prieten sa faca o oferta de 5000 euro in loc de 40000 euro bani publici jupuiti de pe sute de cetateni gasiti cu autorizatii de gaz neinchise dupa 7 ani si amendati cu 1000 lei fiecare. Chiar asa pe fata?
Este un site făcut cu ajutorul lui Elementor, un program online de tip drag’n’drop, destinat publicului larg, nicidecum dezvoltatorilor web. Abonamentul costă 50 lei/lună și este folosit pentru a crea rapid (1-2 zile) mici site-uri de broșuri sau site-uri personale. Țeapă!
-
Este făcut pe platforma WordPress. Nicidecum nu este lucrare de 192.000 LEI!
WordPress + Elementor pentru 35.000 euro… l-as fi facut si eu daca n-ar fi fost cu atribuire pe relatii :)) si nu in 9 luni cat era termenul de executie, sa fim realisti, cateva saptamani, fie o luna era gata 🙂