„Acest drum va asigura un acces mai facil pentru șoferii care vin de pe șoseaua de centură și merg înspre Arad, care nu vor mai fi astfel nevoiți să parcurgă sensul giratoriu din dreptul pasajului suprateran de pe Calea Aradului, ci vor vira la dreapta și vor merge în paralel cu Calea Aradului, iar apoi din sensul giratoriu de lângă complexul Era vor merge înainte pe direcția Arad. Astfel nu se va aglomera sensul giratoriu din dreptul pasajului suprateran de pe Calea Aradului și se va circula mai fluent”, a declarat viceprimarul Florin Birta.
Lucrarea a fost efectuată de către Trebor Drum Construct SRL, iar ordinul de începere a lucrărilor a fost dat în 20.12.2019. Valoarea contractului este de 2.189.512,98 lei fără TVA.
[eadvert]
Maxim 30 km/h
„Caracteristicile principale ale lucrării au prevăzut realizarea unui drum în lungime de 419,31 m, realizarea a 3 podețe transversale, trotuare în lungime de 1064,67 mp, precum și zone verzi pe o suprafață totală 768 mp. În continuare se vor executa ultimele finisaje, după care lucrarea va fi recepționată. Viteza maximă cu care se va putea circula pe acest drum este de 30 km/h”, transmite municipalitatea.
Magazinul Hornbach din Oradea se va deschide în 30 septembrie
Trimite articolul
XO intrare din Aradului de tot rahatul, ingusta, nci nu e semnalizata, nu stiu cum intra o masina mare pe acolo, camion. Nu stiu de ce asa de greu sa mai puneti 1 metru in plus. Absolut toate strazile noi sunt facute la limita sau sub limita de latime, doar se mai cipeste cumva din costuri. Si unde este loc sensurile giratorii si drumurile se fac cat mai inguste, si ca aspect in orasele mari si drumurile sunt mari, largi, late, si masinile devin tot mai mari de la generatie la generatie, dar noi facem drumurile mai inguste. Bravo
-
bati campii ! mereu sunteti nemultumiti voi bihorenii ! odata prea mult beton , alta data prea putin ! cine dreaq sa va multumeasca pe voi !? este un drum extrem de util pentru ocolirea sensurilor giratorii care sunt periculoase !
-
eu bat campii, am fost prin ea, si de nu imi spunea cineva ca e intrare acolo nici nu stiam, ca de abia o vezi cand esti la 2 metri de intrare. Da bat campii, ca e ingust ca naiba la intrare, deci trebuie sa inghitim orice rahat ni se baga in fata.
-
ai intrat din greseala pe pista de biciclete 🙂
-
-
Vad ca la toate strazile noi sunt foarte inguste, si ar fi loc sa fie mai largi, toate is gresit proiectate, nu stiu daca e cu intentie sau e prostie, in curge drumul trebuie sa fie putin mai lat pt a putea incape doua masini lejer, plus la intersectii capele nu sunt destul de rotunjite, iar cand faci virajul risti sa dai cu roata din spate in bordura, daca iesi mai larg treci pe contrasens, daca te pozitionezi mai spre mijloc nu mai incape pe langa tine masina care are prioritate. Exact asa e iesirea din parcari, bordurile sunt puse chair pana in marginea locului de nu poti vira pana iesi complet din parcare, blocand pe altii ce circula pe drum. Asta doar la noile stradute, si strazi se intalneste, la vechile strazi din oras e ok, nu sunt probleme doar foarte rar.
-
asta e calitatea , atat a oamenilor care au proiectat cat si a celor care au aprobat proiectul… asa se pot “economisi” niste banet ptr buzunarul “propriu”… si asfaltarile de pe centura orasului , portiunea Selgros-Metro(dupa ce in primavara s-au facur plombari pe aceasi portiune)asfaltul este tot denivelat, dupa nici o luna s-au facut reparatii,plombari , iar in sensul giratoriu de la Dedeman Logistica, denivelari serioase, marcajul se sterge, deci… au “luacrat” oamenii, banii s-au cheltuit… sau , mai corect ar fi ca s-au “spalat”…?!?dar , nu se sesizeaza nimeni… o ancheta poate nu ar strica…