„Regăsește TransilvaniCOOL” este noua poziționare a postului, care din cele 13 stații de emisie va da o voce nouă tuturor transilvănenilor.
Pentru a marca acest lucru, Radio Transilvania va organiza o serie de evenimente adresate în prima fază mediului de business și politico-administrativ, în orașele importante ale rețelei. Iar pentru că aventura sonoră a radioului a început la Oradea, primul eveniment a avut loc, odată cu începutul primăverii, pe 28 februarie, la sala de evenimente Lotus Oradea. Cu grai ardelenesc adus la zi, cu empatie și prietenie, evenimentul a dat în același timp startul unei campanii de comunicare multichannel a noii poziționări, prin care ascultătorii, partenerii și brandurile zonei vor redescoperi atractivitatea și caracterul original al postului în peisajul media național.
Ca la Oradea și evenimentele ulterioare vor fi animate de echipa Radio Transilvania, care va dezvălui noua abordare a postului: știri pozitive, muzică faină, zâmbete matinale și fapte de seamă. Atmosfera va fi asezonată cu o degustare de vinuri, o călătorie de bun gust prin cramele transilvănene, asigurată de renumitul oenolog Dorin Popa. De asemenea, va fi vizionat spotul de prezentare al postului, spot ce va rula ulterior în cadrul campaniei.
Radio Transilvania este actual, fără a uita spiritul locului și tradițiile, simte local și comunică global. Esența noului mesaj va fi: „Simți muzica, simți diferența – Radio Transilvania e TransilvaniCOOL, pe același ton și cu aceeași intensitate în Oradea, Cluj-Napoca, Satu Mare, Bistrița, Zalău, Baia Mare, Turda, Luduș, Beclean, Mediaș, Aleșd, Beiuș și Carei!”
Radio Transilvania emite neîntrerupt din 1995. Formatul său este adult contemporary, difuzând într-o rețetă unică muzica ultimelor 3 decenii. Postul are buletine de știri locale, regionale, naționale și internaționale, într-un mix bine compus. În prezent, postul trece printr-un proces susținut de modernizare tehnică și de schimbare a politicii editoriale.
Citiți principiile noastre de moderare aici!