În cadrul unei conferințe de presă desfășurate miercuri, conducerea Serviciului Județean de Ambulanță Bihor a prezentat un bilanț cu realizările anului 2016. Astfel, managerul SAJ Bihor, Gheorghe Pintea, a trecut la realizări importante: butonul de panică pentru aplicarea Planului Roșu; cursul de prim-ajutor public în Era Park Oradea (62 echipaje, aproximativ 1.300 de participanți); recepția finală a sediului central SAJ Oradea; înscrierea în CF a spațiilor, garajelor și birourilor aparținând stației SAJ Aleșd; amenajarea în incinta substațiilor (Aleșd, Beiuș, Marghita, Salonta, Ștei) a mai multor vestiare și spații de depozitare pentru deșeuri biologice; alimentarea proprie cu gaz la substația Ștei; organizarea și desfășurarea de cursuri de perfecționare pentru medici și asistenți medicali (două cursuri pentru asistenți, două pentru medici și cursuri pentru medicina de urgență la Cluj-Napoca, Timișoara si Oradea); participarea la Concursul național de ambulanțe de la Sinaia, unde echipajul din Bihor a obținut locul 10; parteneriatul cu Centrul de Transfuzie Oradea și participarea la evenimentul „Imnul Vieții”.
Având în vedere că managerul s-a arătat mulțumit de personalul din subordine, acesta a luat hotărârea de a crește valoare tichetelor de masă pentru angajați, de la 9,57 lei la 15 lei. Conform managerului de la SAJ Bihor, de la începtul anului și până la finele lunii noiembrie s-au înregistrat 72.268 de solicitări, cu un număr de 3.118.544 de kilometri, solicitări deservite de cele 340 de cadre medicale (40 de medici, 130 de asistenți medicali, 170 de ambulanțieri) ale SAJ Bihor.
Pintea a mai spus că în perioada sărbătorilor, cei de la Ambulanța Bihor vor fi la datorie. Pentru sănătatea bihorenilor, Ambulanța Bihor va avea în perioada 20 decembrie 2016 – 3 ianurie 2017 un echipaj în plus la fiecare substație.
Citiți principiile noastre de moderare aici!