Delicatesele, muzica bună si atmosfera relaxantă au readus la Oradea experiența unui festival culinar complet. Chefii bucătari au gătit la foc continuu atât în zilele cu mult soare cât și în cele cu puțini stropi de ploaie și au reușit să dea contur unei experiențe savuroase alături de cei prezenți în festival.
„Un eveniment extraordinar – așa cum ne și așteptam. Un public numeros, cald și primitor și o experiență atât de frumoasă, atât la nivel de festival cât și pentru noi ca echipă. Asta înseamnă Street FOOD Festival pentru noi, atunci când ajungem la Oradea. Acest eveniment a fost cea de-a doua oprire în cadrul turneului culinar și ne bucurăm că a fost din nou un real succes, iar pentru acest lucru trebuie să mulțumim încă o dată atât publicului, cât și autorităților care s-au implicat pentru bunul mers al tuturor aspectelor necesare implementării. Revoluția Street FOOD Festival continuă în Brașov, Sibiu, Cluj-Napoca și alte 6 orașe frumoase din România dar…cu siguranță, Oradea, ne vom revedea anul acesta.” a declarat Nely Borza, Project Manager Street Food Festival.
Aflat pentru a patra oară la Oradea, Street Food Festival a răsfățat publicul cu preparate autentice de street-food și cu o experiență inedită ce s-a integrat perfect în peisaj.
„Ne bucură de fiecare dată când Street FOOD Festival revine la Oradea și cred că astfel de evenimente contribuie decisiv la creșterea nivelului de calitate a evenimentelor din Oradea și a vizibilității orașului. Pe lângă cifrele frumoase pe care le-a realizat, ediția din 2018 a fost organizată mai bine și cu o atenție sporită pentru acțiunile de protejare a spațiului public din Piața Unirii. Mulțumim echipei Street FOOD Festival pentru grija și atenția acordată recomandărilor de organizare. Au fost 4 zile în care publicul orădean și numeroșii turiști au simțit că sunt într-o destinație turistică europeană.” a mărturisit Mihai Jurca, director executiv Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune.
Bucătăria festivalului urmează să ajungă în alte 9 orașe, în care experiența conceptului va pune din nou la încercare gusturile gurmanzilor.
Street FOOD Festival este un eveniment realizat de Agenția Why Not & Flavours, prezentat de Kaufland România, o experiență Staropramen, promovat de Radio ZU. La Oradea evenimentul a fost susțunut de Primăria Municipiului, prin Asociația pentru promovarea turismului din Oradea şi regiune (Visit Oradea).
Citiți principiile noastre de moderare aici!