Iata cateva secrete de care merita sa tii cont atunci cand ai un magazin online. Acestea fac referire la interesele clientilor si vizeaza impunerea ta in fata concurentei si succesul afacerii.
[eadvert]
Angajeaza profesionisti care sa se ocupe de site-ul tau
Nu conteaza daca oferi cel mai bun produs sau cele mai bune servicii, daca magazinul tau online nu arata profesional, nu vei putea avea succes. Cu un desing neinspirat, continut fara valoare si un site care se misca greu, prezenta ta in mediul de afaceri online este condamnata la esec.
Este bine sa retii ca majoritatea cumparatorilor considera ca aspectul vizual al site-ului este un factor important pentru a-i convinge sa faca achizitii. Pentru a crea un magazin online profitabil, daca nu te pricepi la web design, este bine sa apelezi la servicii profesionale de creare site web. Astfel vei obtine un magazin online atragator, perfect functional si optimizat pentru motoarele de cautare.
Adauga pagina “Despre noi” si informatii de contact
Vizitatorii interesati sa cumpere vor dori sa afle informatii despre firma aflata in spatele site-ului si vor cauta pagina “Despre noi”. Daca au ajuns in acest punct, inseamna ca le-ai atras atentia si este bine sa le oferi informatii clare despre cine esti, cu ce te ocupi si cel mai important, care este viziunea ta si modul in care intelegi sa lucrezi cu clientii. Este o pagina in care marturiile si review-urile vor conta destul de mult.
Asigura-te ca nu pierzi ocazia de a face un nou client, ofera informatii clare si usor de inteles despre tine si activitatea ta si totodata pune la dispozitia vizitatorilor emailul de contact, telefonul si canalele de social media unde te pot gasi. Acestea sunt pozitionate de obicei in partea de jos a site-ului, dar este bine sa fie si in partea de sus a fiecarei pagini.
Evidentiaza firmele partenere
Vizitatorii magazinului tau online pot fi greu de convins sa cumpere produse de la o firma sau un brand mai putin cunoscut. Dar vor deveni mai increzatori daca vor descoperi ca ai o reputatie buna si numerosi colaboratori. Prin urmare, pentru a-ti creste autoritatea si credibilitatea, evidentiaza companiile partenere pe homepage, astfel incat vizitatorii sa vada inca de la inceput ca esti o firma de incredere.
Cu cat ai mai multi parteneri, cu atat va fi mai solida increderea pe care o construiesti in relatia cu clientii.
Ofera asistenta online de calitate
Clientii tai trebuie sa stie inca din prima clipa ca pot beneficia de asistenta atat in timpul achizitiei, cat si dupa aceasta. Serviciile de consultanta profesionale inainte de achizitie si cele de mentenanta, garantie si depanare dupa achizitie, pot transforma potentialii cumparatori in clienti fideli care vor reveni pe site-ul tau.
Cel mai util tip de asistenta este functia de chat live care functioneaza 24 din 24. Acest instrument poate creste rata de conversie cu cel putin 10%.
Ofera optiuni de plata variate
Magazinul tau online nu ar putea functiona fara sistemul de plati si, pentru a crea o experienta de cumparare satisfacatoare, trebuie sa oferi clientilor optiuni de plata diverse. Astfel, acestia vor putea alege sistemul care ii avantajeaza si, totodata, vor aprecia faptul ca pot face platile usor.
De asemenea, permite-le cumparatorilor sa-si creeze cont in magazinul tau online si faciliteaza salvarea infomatiilor de plata pentru a putea fi utilizate usor la achizitiile urmatoare.
Urmand strategiile de mai sus, magazinul tau online va deveni mai atractiv pentru clienti si vei castiga mult in fata concurentei. Investeste inteligent intr-un site bine realizat si lasa profesionistii sa se ocupe de el.
Trimite articolul
XAm lucrat 10 ani la relatii clienti la un magazin on-line si prima regula pe care sa o aplici este: ¨raspunde dracului la un telefon fix¨ opt ore pe zi, zece ore nu 24. A doua sa ai un sediu social fizic publicat pe site omul sa aiba impresia ca daca ii dai o teapa cu banii poate veni sa te ia de gat. Social media, firme partenere, ¨despre noi¨ , ¨crezul sau misiunea noastra¨ – abureli care nu intereseaza pe nimeni. ¨ chat live¨ merge la domisoarele dezbracate, eu cand intru pe un site si sare ¨robotul¨ sa ma intreabe daca ma poate ajuta cu ceva, imi vine sa vomit. Un raspuns (cu solutii) prin email la intrebarile care il dor pe om valoreaza cat 1000 de chat-uri. Regula nr trei transportul cat mai ieftin: cumpar de pe amazon in Spania, de pe aliexpres din China cu transport gratis si in Romanica platesti 20 lei pe transport. Review-urile de pe magazinele on-line mici nu intereseaza, majoritatea sunt falsificate. Oamenii citesc review-urile despre produse, daca vine unul si spune ce bine a fost tratat de firma, ce repede a ajuns coletul si cat de corect a fost totul, pute a cacat. Regula 4 sa ai produse pe stoc livrabile imediat. Voi daca intrati intr-un magazin fizic si vedeti ca din cinci rafturi trei sunt goale, mai intrati a doua oara? A vine produsul in 10 zile din Polonia – nu merci, nu ma intereseaza.