Cu 5 ani în urmă, fosta conducere a Primăriei Aleşd a întocmit documentaţia necesară pentru semaforizarea a cinci treceri de pietoni. Între timp s-a schimbat şi denumirea uneia dintre instituţiile care trebuiau să avizeze semaforizarea;
CNADR a devenit CNAIR
Cele cinci treceri de pietoni reprezintă un real pericol pentru copii, dar şi pentru adulţi. Între timp, un dosar voluminos e mărturie a corespondenţei dintre Primăria Aleşd şi instituţiile care trebuiau să-şi dea aviz pentru semaforizare. Între timp, cinci persoane şi-au pierdut viaţa în accidente rutiere în Aleşd. Cea mai recentă dramă s-a consumat săptămâna trecută, când fostul lider al UDMR Aleşd a fost omorât de o maşină pe trecerea de pietoni.
Primarul Aleşdului, Ioan Todoca, spune că de aproximativ 8 luni documentaţia pentru avizarea semaforizării a fost uitată în sertarele funcţionarilor de la CNAIR. S-a dat şi un aviz negativ, invocându-se faptul că buna funcţionare a semafoarelor ar fi pereclitată de parcarea din centrul oraşului.
Miercuri, 15 martie, primarul Ioan Todoca a bătut din nou pe la uşile Ministerului Transporturilor, în speranţa că semafoarele îşi vor face cât mai curând apariţia la trecerile de pietoni din Aleşd.
Citiți principiile noastre de moderare aici!