Bordul Federaţiei Patronilor, organizator al Galei brandurilor bihorene a decis să premieze firmele bihorene în funcţie de încrederea cu care le creditează bihorenii. „Sondajul este realizat de studenţii de la Ştiinţe Socio-Umane, până acum au fost completate 1.475 de chestionare, iar în final 2.000 de bihoreni vor realiza topul încrederii ”, spune Raul Derecichei, director executiv al FPB. „Anul trecut am avut ca şi criteriu de selecţie notorietatea şi am avut surpriza să premiem firme aflate în insolvenţă. De aceea am decis să schimbăm criteriu ”, a explicat Vasile Fonoage, vicepreşedinte al FPB.
Prin ediţia din acest an şi instituirea Ordinului Vulturul Negru al Cetăţii Oradea pentru excelenţă în afaceri, Federaţia patronilor doreşte să marcheze intrarea în cel de-al III-lea deceniu de existenţă. „Instituirea acestui premiu este o premieră naţională şi ne dorim ca acesta să fie decernat unei personalităţi, chiar dacă nu este om de afaceri, care şi-a pus amprenta asupra mediului de afaceri ”, a spus Ioan Lucian, preşedintele FPB. Prima ediţie a Galei brandurilor bihorene organizată anul trecut a fost nominalizată de Uniunea Naţională a Patronatelor din România ca fiind un eveniment de referinţă la nivel naţional.
Citiți principiile noastre de moderare aici!