Muncitorii au fost pe amplasament în condiţii de ninsoare şi temperaturi negative, parcă pentru a sfida sintagma municipală aplicată lucrărilor cu întârziere care au fost oprite „din cauza condiţiilor meteo”. Chiar în condiţile în care Crişul Repede a avut debitul crescut din cauza ploilor şi a topirii zăpezii, executantul a reuşit forarea piloţilor de susţinere a construcţiei, câte opt pe fiecare mal plus câte unul, de probă, la o adâncime de 20 de metri.
Asocierea Freyrom SA cu ProconsS Group SRL, Aquacons SRL şi Electro Excel Green Consulting SRL reprezintă executantul, lucrarea fiind adjudecată la o valoare de 9.641.895,37 lei fără TVA.
Viceprimarul Florin Birta ne-a spus că următorul pas în lucrare este montarea de palplanşe. Urmează apoi săpătura în faţa piloţilor, până la o adâncime de şapte sau opt metri. În final, sub podul nou-nouţ, va fi vizibil câte un perete de beton la fiecare mal.
Citiți principiile noastre de moderare aici!