Vineri, 19 februarie 2021, a avut loc depunerea candidaturilor pentru procedura de atribuire a contractului pentru Proiectarea și execuția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești – Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B3: Poarta Sălajului – Zalău, km 25+500 – km 40+637, inclusiv Tunel rutier la profil de autostradă în zona Meseș și Subsecțiunea 3B4: Zalău – Nușfalău, km 40+660 (km 40+637 3B3) – km 66+500.
Până la termenul limită au depus candidaturi următorii ofertanți:
[eadvert]
Nr. Crt. |
Candidat |
1. |
ASOCIEREA STRABAG SRL -ACCIONA CONSTRUCCION SA (Romania -Spania) |
2. |
ASOCIEREA AKTOR TECHNICAL SOCIETE ANONYME (AKTOR S.A.) – RIZZANI DE ECCHER SpA (Grecia – Italia) |
3. |
ASTALDI SpA (Italia) |
4. |
ASOCIEREA DRUM ASFALT SRL – CHINA COMMUNICATIONS CONSTRUCTION COMPANY LTD – DIMEX-2000 COMPANY S.R.L (Romania – China) |
5. |
IMPRESA PIZZAROTTI & CSpA (Italia) |
6. |
KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia) |
7. |
ASOCIEREA MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. – GÜLERMAK AĞIR SANAYI İNŞAAT VE TAAHHÜT A.Ş. – YAPI MERKEZI İNŞAAT VE SANAYI A.Ş. – OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. – – (Turcia) |
8. |
ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia) |
9. |
ASOCIEREA TEKFEN INSAAT VE TICARET A.S. – DOGUS INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia) |
10. |
CHINA STATE CONSTRUCTION ENGINEERING CORPORATION LTD. (China) |
11. |
ASOCIEREA REC ULUSLARARASI İNŞAAT YATIRIM SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ – ONUR TAAHHUT TAŞIMACILIK INŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş. (Turcia) |
12. |
ASOCIEREA SINOHYDRO CORPORATION LIMITED – POWER CONSTRUCTION CORPORATION OF CHINA LTD – POWERCHINA ROADBRIDGE GROUP CO. LTD – OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LIMITED SIRKETI (China – Turcia) |
Comisia de Evaluare va analiza candidaturile în conformitate cu prevederile Documentației de atribuire și cu legislația în vigoare în domeniul achizițiilor publice.
Prezenta procedură este de tipul “licitație restrânsă”, iar din cei 12 candidați, CNAIR va selecta un număr de minim 5 – maxim 6 care vor depune oferte Tehnice și Financiare în etapa a II-a a procedurii de achiziție publică.
Valoarea estimată a contractului este de 3.926.812.977,00 lei fără TVA.
Durata contractului este de 12 luni perioada de proiectare și 36 luni perioada de execuție lucrări.
Tronsonul de autostradă are o lungime de 41 km.
Pe acest tronson de autostradă vor fi 65 viaducte, poduri și pasaje pe și peste autostradă, în lungime totală de aproximativ 13 km.
Tunelul Meses, cu două galerii, va avea o lungime de 2.89 km și 2 benzi de circulație pe sens.
Vești proaste din Capitală. Legătura Oradea – A3, pierdută în instanță
Trimite articolul
XTrebuie pistã dus-intors de vitezomani la tavã.
E grav! Multi ofertanți, vor urma multi contestatari. Nici peste trei ani nu se va semna vreun contract de proiectare si executie. In nici un caz nu se va circula pe aceat tornson de autostrada mai repede de 8 ani.
Eu nu pot sa inteleg cum de li se permite acestor firme din afara tari sa participe la o licitatia pentru autostrazi in Romania nu e normal ,cu ce vin aceste firme cu nimic materialele forta de munca le iau tot de aici utilajele la fel atat ca se impart banii la mai multe firme
Ar trebui excluse din start firmele straine pentru ca tot firme romanesti o vor executa indiferent cine castiga.
Romania a avut experienta cu Bechtelul parca este o boala incurabila la noi aceste proceduri doar problema impartiri cascavalului o are CNAIR oameni astia ar trebui impuscati fara mila pentru inalta tradare si toti care fac ca ei.
-
uite pt asta trebuie sa dea banii inapoi primaria Oradea pt ca nu a lasat firm straine la licitatii, pai suntem in UE asta e regula jocului. E bine cand primim bani europeni dar nu vrem sa lasam firme europene, frumoasa gandire ai.
-
Mai vasi se vede ca nu intelegi desi am explicat pe intelesul ori cui, tu crezi ca daca castiga mama firmelor de constructii de autobenzi din alta tara se va face 1 m cu oamenii din firma aia cu materialele din firma aia cu utilajele lor?
Nu se vor face cu firmele romanesti aia strainii vor lua grosul si vor imparti firimituri romanilor executanti care cu banii aia vor face niste drumuri de doi bani si tu o sa iti rupi bmvul pe drumurile alea si acele firme straine vor disparea si atunci ramai cu paguba,binenteles ca si executantii vor da faliment ca pt ei nu va fi o afacere rentabila asa ca tot poporul roman are de suferit, daca nici acum nu ai inteles sa iti traduca cineva
-
e normal ca la asemenea pret exorbitant sa atraga foarte multe firme, pretul este enorm, pentru tunel trebuia angajati minerii de la noi si il faceau la un pret de 10 ori mai mic, dar noi dupa ce ca suntem saracii europei aruncam cu banii aiurea la cele mai mari preturi din lume.