Licitația a fost împărțită pe două loturi. Primul lot se referă la realizarea pasajului suprateran la ieșirea din localitatea Oșorhei, spre Cluj. Acesta va avea o lungime totală de 402 metri și va fi construit peste girația existentă, la intersecția cu drumul spre localitatea Fughiu, Centura Oșorhei și DN 1. Sunt prevăzute 3 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuție.
[eadvert]
Pentru acest pasaj s-au depus 6 oferte: (1) Ofertant unic: ANTREPRIZA DE REPARAȚII ȘI LUCRĂRI A R L CLUJ, (2) Ofertant unic: ASFAMIXT, (3) Asociere: MADLEV CONS (Leader), DACIA FABER S.R.L, (4) Ofertant unic: PORR CONSTRUCT, (5) Asociere: PRECON TRANSILVANIA S.R.L. (Leader), EDILDRUM CONSTRUCT, SELINA S.R.L și (6) Asociere: FREYROM (Leader), INTEGRATED ROAD SOLUTIONS SRL, INGINERIE DRUMURI ȘI PODURI S.R.L., PROCONS GROUP.
Cel de-al doilea lot se referă la construirea unui pasaj subteran în Oradea, la intersecția străzilor Oneștilor și Tudor Vladimirescu. Acesta ar urma să aibă o lungime de 191 metri. Termenul pentru proiectare este de 2 luni, o lună pentru obținerea avizelor, iar pentru execuția lucrărilor, 12 luni.
Pentru acest pasaj s-au depus 5 oferte: (1) Ofertant unic: ASFAMIXT, (2) Asociere: CONSTRUCȚII BIHOR (Leader), TARR CONST, (3) Asociere: GLOBAL INDUSTRIAL (Leader), CML.RO S.R.L., DP PROIECT, (4) Asociere : PRECON TRANSILVANIA S.R.L. (Leader), EDILDRUM CONSTRUCT, SELINA S.R.L. și (5) Asociere: FREYROM (Leader), INGINERIE DRUMURI ȘI PODURI S.R.L., INTEGRATED ROAD SOLUTIONS SRL, PROCONS GROUP.
Valoarea totală estimată a celor două pasaje este cuprinsă între 86,3 și 95 de milioane de lei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!