Un sondaj efectuat de organizația britanică „Which?” a desemnat compania Wizz Air ca având cele mai slabe servicii pe distanțe scurte, a scris theguardian.com
În celălalt capăt se situează Jet2.com care a obținut cel mai mare scor.
Pasagerii intervievați în sondajul „Which?” au acordat Wizz Air o stea din cinci pentru experiența de îmbarcare, mediul din cabină și confortul scaunelor.
Pasul dintre scaunele companiei aeriene de buget – diferența dintre două rânduri în clasa economică standard – este de 28 de centimetri, cu doi centimetri mai mic decât cel al rivalului Ryanair.
Nu au fost acordate mai mult de două stele în niciuna dintre celelalte categorii, inclusiv raportul calitate-preț și curățenia.
Wizz Air operează zboruri pe distanțe scurte de pe opt aeroporturi din Marea Britanie, inclusiv Birmingham, Edinburgh, Gatwick și Luton.
Punctajul general al companiei aeriene, de 48%, a plasat-o pe ultimul loc în clasament, sub Ryanair (52%), Eurowings (53%) și British Airways (56%).
Jet2.com a obținut cel mai mare punctaj (80%) în cadrul cercetării Which?, înaintea Turkish Airlines (78%).
Sondajul a cuprins 8.046 de adulți din Marea Britanie și a avut loc în octombrie 2022, cu privire la experiențele lor de zbor din ultimii doi ani.
Un purtător de cuvânt al Wizz Air a trasmis: „La Wizz Air, facem tot posibilul pentru a ne asigura că pasagerii ajung la destinație la timp și cu întârzieri minime. Wizz Air operează o flotă de aeronave Airbus noi, de ultimă generație, cu o vechime medie de 4,6 ani, care oferă pasagerilor confort, spațiu și interioare moderne. A321neo dispune de cea mai largă configurație de cabină cu un singur culoar, cu 239 de scaune cu lățimea de 18 inch. Fiecare aeronavă este curățată după fiecare zbor și este curățată în profunzime în fiecare noapte”.
Un purtător de cuvânt al British Airways a declarat că „nu credem că acest mic sondaj, realizat în timpul uneia dintre cele mai dificile perioade din aviația globală, reprezintă cu exactitate opiniile zecilor de milioane de clienți care au ales să zboare cu noi în aceeași perioadă. Deși nu avem pretenția de a face totul bine de fiecare dată, continuăm să fim recunoscuți pentru serviciile pe care le oferim. Clienții noștri ne spun că apreciază faptul că pot alege dintr-o gamă de cabine, că pot zbura spre și dinspre aeroporturile centrale la ore convenabile din zi, plus investițiile noastre în aeronave noi, scaune noi, wifi, meniuri noi, gustările și apa gratuite pe care le oferim în cabina economică pe distanțe scurte și cea mai generoasă alocație pentru bagajele de mână dintre toate companiile aeriene din Marea Britanie.”
Ryanair și Eurowings nu au oferit un răspuns, relatează theguardian.com
[eadvert]
Trimite articolul
XTotuși sunt operatori low cost……sondaj inutil. Ce servicii ați vrea?
-
Intradevar sunt companii low cost dar doar in ve priveste serviciile si confortul.cand platesti 300 400 de euro pentru un bilet nu prea mai e low cost.Sunt niste nesimtiti vor o gramada de reduceri si finantari dar servicii varza.pret de business class.