Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis vineri AGERPRES, acest timp este estimat pentru a ajunge la poarta de îmbarcare pentru zborul programat Bucureşti, Henri Coandă – JFK, New York.
[eadvert]
Astfel, în fiecare zi de luni, miercuri, vineri şi sâmbătă, pasagerii din vestul ţării şi din Republica Moldova se vor îmbarca de pe aeroportul de plecare la ora 6:30 şi vor ateriza la New York la ora locală 11:35, cu o durată totală a călătoriei, care include conexiunea, de numai 12 ore.
„Aeroportul din Bucureşti a devenit principalul hub HiSky, însă aşa cum le-am promis pasagerilor noştri, ne dorim să oferim opţiuni avantajoase de călătorie pentru locuitorii din întreaga regiune. Am introdus, anul trecut, facilitatea zborurilor cu legătură pentru a oferi acces la întreaga noastră reţea de rute pasagerilor din ţară şi din Republica Moldova. Crearea legăturilor către SUA vine ca un pas natural, mai ales că vorbim despre această destinaţie inaccesibilă până acum şi mult aşteptată atât de comunitatea de business, cât şi de turişti şi diaspora. Am lucrat mult la optimizarea programului de zbor pentru a putea atinge acest nivel de coordonare perfectă între legături, menţinând totuşi ore de plecare accesibile, dimineaţa, şi timp suficient pentru transfer, fără a prelungi prea mult durata totală a călătoriei. Am reuşit să creăm o experienţă lipsită de orice complicaţii, de la rezervare şi până la aterizarea la destinaţia finală, astfel încât pasagerii să nu resimtă diferenţe semnificative între zborul direct şi cel cu legătură, nici în ceea ce priveşte preţul biletului, nici efortul călătoriei”, susţine Iulian Scorpan, CEO HiSky.
Pentru un zbor din Cluj Napoca către New York, preţurile pornesc de la 379 euro/segmentul de zbor, iar pentru aceeaşi destinaţie, pasagerii care pleacă din Chişinău vor plăti un tarif începând cu 375 euro/segment.
Primul zbor al companiei HiSky către New York este programat să aibă loc vineri, 7 iunie. Destinaţia va fi operată cu patru frecvenţe pe săptămână, în zilele de luni, miercuri, vineri şi sâmbătă, cu retur în aceleaşi zile.
Biletele sunt disponibile pentru două clase de servicii, economic şi business, în rezervare fiind incluse o masă caldă şi o gustare, pentru fiecare pasager.
Zborurile Bucureşti Otopeni – New York, JFK, vor fi efectuate cu o aeronavă wide-body modernă, Airbus A330-200, care oferă pasagerilor, pe lângă posibilitatea călătoriei fără escală şi acces la conţinut multimedia, pe întreaga durată a călătoriei.
Alături de pasagerii din Cluj şi Chişinău, compania aeriană a introdus opţiunea zborurilor către SUA, în acelaşi condiţii, cu legătură la Bucureşti, şi pentru persoanele care au ca aeroport de pornire Tel Aviv, Israel. Conexiunea pentru aceşti pasageri fiind disponibilă în fiecare zi de joi şi duminică, cu tarife de la 405 euro/segment.
sursa: Agerpres
Trimite articolul
XO sa intre in tara puroiul societatii moderne, importat direct din cosul de gunoi numit america.
-
Lasa ca Rusia e mai buna, de acolo sa vina puroiul
-
Dar bieții americani ce or zice? Dacă tragem linie, ei ies în pagubă. Bine, dacă suntem dacogeti begeti cu tunele sub Ceahlău, nu
-
Tu cred ca fi fericit daca ar fi zboruri directe din Cluj catre Moscova, Novosibirsk, Beijing sau Phenian.
Ptr.tine comunistii si sicialistii reprezinta probabil idealul societatii multilateral dezvoltate, ptr. atingerea visului de aur al societatii visat de Lenin.
Comunismul.
Sa ți-l bagi in fund. -
Democrația americană este cel mai prost sistem de conducere, dar altul mai bun nu avem.
În concluzie sa îți tragi pe sula democrația rusească.
Si din Oradea vor fi
-
DA. HiSky va opera pe Oradea zboruri de Bucuresti astfel incat aeroportul otopeni va fi zona de tranzit.
Degeaba vor fi zboruri spre New York daca nu ne dau americanii vize. Avioanele alea vor zbura si goale ? Max Iohannis va putea sa se bucure de ele …
-
Eu cred ca DACA aplici acum primesti viza de turist.
-
Eu cred ca NU . 🙂 🙂 imi plac glumele tale.
-
Pai ? Un zbor de 10 ore,pe o distanta de peste 9000 de km si o escala costa 375 de euro ? Atunci Tarom pt 400 km Oradea buci cur esti si un zbor de 50 de minute,de ce percepe 100 de euro si peste ? Curat murdar,coane,pardon,hotie la drumul mare ,coane ! HOTIE !!!
-
Vezi ca exact asa cu scrii, exact asa esti pus la punct si cu distantele calculate matematic, măi Garcea !
Distanta aeriana, nu cea pe sosea, deci aia pe culoar de zbor aerian este de aproximativ 580 km, nu 400 asa cum stii tu să faci calculele !!
Sau scrii doar ca sa iți iasă miștoul si bătaia de joc a Taromului ?
Si ce nu intelegi ?
La Tarom angajatii din birouri si cei ce presteaza diferite activitati la sol sunt toti neamuri intre ei.
Sunt de cinci ori mai multi decat personalul navigant si cei ce se ocupa de intretinerea avioanelor.
Din ce sa li se plateasca salariile gigantice, daca nu din banii tăi sau ai mei, cei care incă mai zburăm cu Tarom !? -
Pt ca un avion mult mai mare plin este mai eficient pe distante mari decât unul mic zburând pe distante mici. La înălțimi mari scade consumul de pildă. Un avion care zboară distante mici și foarte mici are nevoie de mult mai multa mentenanță pt ca aterizează mult mai des, solicitând atât structura cât și trenul de aterizare. Deci costul per kilometru creste invers proporțional cu distanta.
-
Cui incerci da ii explici ??
Lui Jiji ?
Jiji e ungur la origine.
Oricum, numai comentarii pro maghiare si anti romanesti are continuu.
Joji se ascunde de fapt sib acest pseudonim.
Jiji e Lajos, Arpad, Laczko, Peter, Jozsca, Gyuri, Robert, Csaba, Dominic, Szabolcz, Emeric, Birtalan sau Pișta.
Jiji e doar numele de scenă.-
m…da ungurii sunt singura peoblema in tara asta, fara ei ati trai ca in paradis 🙂
-
-