Potrivit Jurnalului de Argeş, citat de ZF, Dacia ar fi transmis că „pentru ameliorarea performanţei companiei, se initiază un program avantajos de încetare a contractelor de muncă prin acordul părţilor (perimetrul CM ADSA & RMR) incepând cu 1 iulie 2022.
[eadvert]
Automotive News Europe, cea mai cunoscută publicaţie de business din industria auto europeană, scria că Renault a primit mai multe oferte de parteneriat pentru divizia responsabilă de motoare diesel şi benzină pe care o va înfiinţa alături de cea dedicată maşinilor electrice şi diviziei software, potrivit unor surse apropiate companiei.
Renault are în plan înfiinţarea a două divizii – una pentru maşini electrice în Franţa şi una dedicată motoarelor termice pentru diviziile din afara Franţei.
Sursele citate de Automotive News Europe spun că deja grupul francez a primit cereri de parteneriat pentru divizia de motoare termice – care va include Automobile Dacia, Uzina Mecanică de la Mioveni şi Renault Technologie Roumanie. Miza o reprezintă obţinerea de fonduri pentru investiţiile în dezvoltarea maşinilor electrice segment pe care Tesla a devenit un jucător principal inclusiv în Europa.
Dacă în viitoarea companie pentru maşini electrice Renault va deţine majoritatea, planul pentru cealaltă companie, pentru motoare termice, va fi să rămână cu 40% din acţiuni, iar 60% să fie vândute – astfel, uzina Dacia de la Mioveni ar putea avea un alt proprietar în perioada următoare.
SURSA: MEDIAFAX
Trimite articolul
XRenault se dovedește a fi un investitor neserios, tot timpul a produs mașinile Dacia va în tunisiat, Turcia, Rusia sau China in loc sa le producă cum era normal in Romania, era m as i bine daca investiția de la Dacia se făcea cu un producător german , afacerea cu Renault se pare că este una păguboasă, Franța se comportă dubios și în relația cu Rusia pe care Macrin are i politică dupilcitarâ, cu putina din cauza investițiilor franceze în Rusia.
Băi Bihon, poze cu Iohanis nu ne dați? Că Scânteia comunistă ne dădea cu Ceaușescu și Elena.
-
De ce să de-a poze cu johanis? îți dă cu Miculele.nu e sufi?
De era Bolojan director, nu le-ar fi dat nici un leu. Eventual sa zica mersi ca nu vor fi dati in judecata. De asta sunt asa scumpe Daciile ca aruncam cu bani la angajati.
-
Si pe mine aruncati in Crisul Repede ala fain, la noi in telehurman circulam pe cal de lemn sau fugim de la mistreti turbati.
Prima data am vazut masina cand am venit la oradea aista mare ce bine e aci special can cad pe genunchi in fata sotul meu cel destept imparatul chel al oradiei. -
Hop si drop, nu se poate sa nu comenteze el aiurea.
De ce nu-mi publicati postarile. Consider ca sunt de bun simt si nu au nimic ofensator ?
-
Cel mai mare contributor la bugetul Romaniei !!??!!
Parca asa il denumea presa ani de zile la rand , atunci cand se vorbea de Dacia la stiri .
Acum e …. cum ??
Nu se mai vand pe prosteala bagabontiile alea de toalete proaspat vopsite ?
De ce nu le mai cumpara lumea , de ce nu mai anuntati cresteri de 20-30 % a vanzarilor in Anglia , Germania , Franta ?
De ce nu ne spuneti iar ca produsele alea de toata jena denumite Dacia , au ajuns pe locul 3 in Europa la cresterea vanzarilor , depasind marci redutabile si consacrate ??
Ptr. ca s-a saturat lumea de carcase ce in 8 ani se putrezesc. Ptr. ca la 4 ani isi pierde cel mai mult valoarea initiala a produsului nou cumparat , datorita lipsei de calitate.
Si va mirati ca trimit baieteii si fetitele acasa ?
Nu va mirati.
In vremuri de criza calitatea razbeste peste cantitate . Totdeauna.
Fiti convinsi ca Audi , Mercedes , ToYota , bMW sau Volvo nu vor disparea . Doar masinile de duzina fara durabilitate si performante . Acasa cu ei , si cu romanasii nostri din Pitesti . Sa se apuce de altceva . Anul trecut spre sfarsitul anului puneau de greva, voiau doar …. 13 % majorari salariale , in conditiile in care salariu mediu pe firma sarea de 5400 de lei.
Dar nu le ajungeau.
Isi doreau 6000 !!
Acum primesc ultimii banuti si …… acasa . La impachetat fum.
Se cauta culegatori si in Germania cat si in Italia sau Anglia .
CA SI AIA AU SOMERII LOR IN INDUSTRIA AUTO CARE E IN COLAPS IN TOATA EUROPA !!-
Vrei sa spui ca Dacia e mai durabila ca noile Mercedes si Bmw. Apropo dupa 3 ani un Mercede sau Bmw pierde jumate din valoare, o Dacie de abia la 7 ani isi pierde jumate din valoare. Nu mai vb prostii ca iti pute orice e romanesc. Cocalar de la o posta. Si dupa 8 ani nu e ruginita, mai repede rugineste un Mercedes nou. Pe langa ca esti prost te dai si destept. Cu salariile ai dreptate, in rest esti prost de bubui.
-
-
cenzura marca secu …
Numai statul roman nu initiaza plecari voluntare! Le da alora 2-3 copeci si marsh acasa. Fara Renault de unde dati bani la trantorii care stau aiurea la stat?
La comentarii is ei mari prosti. In rest cu ce le arunca altii
-
cum ai ajuns iar sa comentezi de unguri si la subiectul asta, care chiar nu are nici o legatura cu ei retardule ? esti chiar frustrat in halul asta ?