Această tendință se manifestă și în alte țări, BMW fiind cea mai deteriorată marcă de mașini la nivel global. Pe cealaltă parte a spectrului se află Alfa Romeo, având cele mai puține incidente în trafic în România. Potrivit aceluiași studiu, în ultimele 12 luni, Porsche, Jaguar și Mercedes-Benz sunt mărcile auto cu cea mai mare valoare medie a daunelor înregistrate.
4 din 5 mașini BMW au fost implicate într-un accident
80,3% dintre toate BMW-urile din România fuseseră avariate în trecut. Honda (79,3%), Hyundai (71,1%), Porsche (69,6%) și Mitsubishi (68,5%) sunt, la rândul lor, lovite des. BMW este în fruntea listei celor mai avariate vehicule nu numai în România, ci și în multe alte țări din întreaga lume.
„BMW este o marcă de automobile foarte căutată, dar în ciuda faptului că vorbim despre un producător de vehicule de lux, modelele mai vechi și mai accesibile ca preț sunt adesea achiziționate de șoferi tineri, fără experiență. De asemenea, conform companiilor de asigurări, șoferii BMW sunt mai predispuși să-și asume riscuri atunci când conduc. Așadar, nu este de mirare de ce se află în fruntea listei mărcilor de mașini cu cele mai frecvente daune”, explică Matas Buzelis, expert auto și șeful departamentului de comunicații al carVertical.
Mașinile care au suferit daune grave în trecut pot fi mai susceptibile la defecțiuni ocazionale și necesită reparații ample, iar în unele cazuri, siguranța acestora poate fi compromisă. Proprietarii de mașini ar trebui să verifice, de asemenea, istoricul vehiculelor lor pentru a afla dacă nu au daune ascunse care ar trebui investigate amănunțit de un mecanic.
[eadvert]
Mașinile Alfa Romeo din România sunt cel mai puțin avariate – doar 42,5%. Renault (44,6%), Jeep (45,6%), Peugeot (46,4%) și Nissan (46,5%) au procentaje asemănătoare.
Unele mașini sunt avariate mai des
În ceea ce privește înregistrările de daune, unele mărci de vehicule din România au mai multe incidente consemnate în rapoartele lor istorice. În medie, o mașină Honda are 3,1 înregistrări de daune, urmată de Lexus (2,8), BMW (2,7), Mitsubishi (2,6) și Land Rover (2,56).
„Este absolut normal ca o mașină să fie implicată într-un accident o dată la 5 ani. Acest aspect poate fi legat și de kilometraj. Cu toate acestea, vehiculele care au mai multe înregistrări de daune grave sunt dificil de deținut sau de întreținut. În mod surprinzător, carVertical a descoperit că anul acesta, cel mai mare număr de daune înregistrate pentru o singură mașină aparține unui Volkswagen Passat. Acest vehicul a avut 32 de cazuri de daune înregistrate în raportul său”, spune Buzelis.
Vehiculele Citroen suferă cele mai puține accidente – modelele Renault au avut în medie 1,77 daune, Alfa Romeo – 1,79, Renault – 1,81, Nissan – 1,88 și Peugeot – 1,89. Acești producători se concentrează pe producerea de mașini de clasă economică care nu atrag de obicei șoferii pasionați de viteză și prin urmare ajung să aibă accidente mai rar.
Mașinile Porsche, Jaguar și Mercedes-Benz dețin recordurile pentru cele mai costisitoare daune din România
În România, Porsche – 23.448 lei, Jaguar – 20.536 lei, și Mercedes-Benz – 19.711 lei au cele mai mari valori medii ale daunelor. Mărcile de mașini premium au de obicei o valoare medie a daunelor mai mare în comparație cu mașinile din clasa economică și prin urmare chiar și daunele mici pot costa mii de euro pentru a fi reparate.
În funcție de marca vehiculului, repararea aceluiași tip de daune poate costa diferit. Dodge-urile au cea mai mare valoare medie a daunelor la nivel global – 29.547 lei, urmate de Porsche (26.023 lei) și Tesla (24.333 lei).
Mărci auto după daunele istorice disponibile:
1. BMW – 80.25%
2. Honda – 79.29%
3. Hyundai – 71.12%
4. Porsche – 69.57%
5. Mitsubishi – 68.50%
6. Ford – 64.58%
7. Land Rover – 63.86%
8. Audi – 61.15%
9. Jaguar – 59.16%
10. Mercedes Benz – 58.00%
Trimite articolul
XPolite mai scumpe la marcile care produc daunele multe si costisiyoare.
Nu la fel se comporta in trafic un sofer cu BMW an 2020 fata de unul cu BMW an 2000.
Asta imi aduce aminte de un banc:
Merge unul cu BMW-ul la service disperat si ii spune mecanicului ca ticăie ceva tot timpul cand masina e in functiune.
Mecanicul se apleaca, se uita la el in masina si-i spune: “Pai aveti pornita semnalizarea!”
La care soferul: “Am pornita … ce?…”
Nu BMW este de vina ci maimuta care o coduce ca masina din constructie e mai puternica nu vad o cauza de accident ca dobitocu de la volan nu se poate aptine si nu stie sa il controleze cunosc persoane posesori de BMW de peste 20 de ani si nu au avut accidente
Cine are Dacie e fraier si sarac
-
O gandire si abordare extrem de gresita, chiar daunatoare. La subiect, BMV este o masina extrem de puternica, echipata cu tot felul de echipamente de siguranta care nu scapa soferul inconstient de multe grozavii. apropos de fraie si sarac, puteam sa-mi permit un BMV la mana a doua sau chiar la mana a intaia. Totul e sa fii responsabil in momentul cand te urci intr-o asemenea masina puternica, cele vechi cu tractiune “pe spate”, cunoscatorii stiu la ce ma refer.
-
Vorbeste sluga care sta la sat si are caruta
nu stiu de ce considerati voi ca bmw sunt masini puternice. nu sunt cu nimic mai puternice ca porsche, mercedes, audi, alfa romeo si multe altele. dimpotrivă mărcile enumerate in general sunt de obicei la aceleasi capacitati cilindrice mai puternice decât bmw. problema la bmw este sistemul de franare mult mai slab decat la alte mărci. am fost posesor de bmw x6 si vorbesc din experienta. puteti observa si voi asta din testele comparative între mărci. apoi urmatoatea problema e gibonul de la volan care isi cumpara un bmw la mana a zecea, probabil accidentat fara intretinere corespunzatoare si se crede mare zmeu pe sosele