Ambele mici afaceri sunt la aceeași adresă, iar de obicei, factura la energie electrică nu depășește 1.000 de lei pe lună.
[eadvert]
Acesta a trăit șocul vieții lui la finalul lunii decembrie după ce a primit o factură de 76 de milioane de euro pentru energie electrică consumată pe parcursul a cinci luni
„În decembrie, pe 20, mi-au venit facturile alea cu niște sume de am paralizat când le-am văzut, una de 76 milioane de euro. După care, la o săptămână, a venit cu minus… cum ar veni le-au stornat”, potrivit digi24.ro
Furnizorul de energie electrică a descoperit greșeala făcută și i-a trimis factura corectă.
Reacția furnizorului Enel
Într-un răspuns pentru Digi24, compania susține că a fost o situație punctuală și că regretă eroarea.
„Factura clientului non-rezidențial a fost stornată în cursul lunii decembrie, a doua zi după ce a fost identificată eroarea, iar acestuia i-a fost transmisă factura corectă. Menționăm că a fost o situație punctuală. Regretăm eroarea și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a le oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime”, a precizat Enel România.
Trimite articolul
XInteresant Enel asata, mai pun ei catr 0000-uri vor
-
Oricare din noi piate fi urmatorul vizat!…
Am primit factură de la eon cu un serviciu trecut de 2 ori si nu au corectat factura. Am renunțat pentru ca au facut un abuz…… ATENȚIE nu acceptați alte servicii ca va treziți plătiți dublu o factură.