Circulația pe sectorul de autostradă Ienrnut – Chețani a fost deschisă vineri, 18 septembrie, la ora 08 dimineața. Acesta are o lungime de 17,9 km și face parte din Autostrada Transilvania, Secțiunea 2A, Ogra – Câmpia Turzii, Lot 2, km 3+600 – km 21+500.
[eadvert]
„Deschiderea circulației pe cei 17,9 km dintre Iernut și Chețani și utilizarea Nodului de la Chețani (1,3 km) fac posibilă circulația continuă pe 33 km de autostradă între Ungheni și Chețani”, transmite CNAIR.
Iohannis: Nu am venit pentru festivisme, ci să dau semnalul că trebuie să lucrăm mai repede
Constructorul acestui tronson a fost Asocierea ASTALDI SPA – MAX BOEGL ROMANIA SRL – ASTALROM SA – CONSITRANS SRL, iar valoarea totală a contractului a fost de 437.630.000 lei.
Imagini LIVE cu deschiderea circulației rutiere pe Autostrada Transilvania, lotul Iernut – Chețani.
Közzétette: Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – 2020. szeptember 18., péntek
Reamintim că la începutul lunii septembrie a fost dat în circulație și tronsonul de autostradă Borș – Biharia și a fost deschis și punctul de trecere al frontierei Borș 2.
Trimite articolul
XCăcat în ploaie…
Aia nu-i autostradă…
Nu are stații peco, locuri de odihnă cu copaci, și cu flori,… cu dușuri și wc – uri civilizate, nu are panouri ca să nu intre vaca pe șosea.
Nu vă trimit în Austria ca să vedeți o autostradă…
Mergeți în Serbia, Macedonia, Ungaria sau Croația….
-
Are o parcare mare inainte de Tg Mureș. Dacă vrei flori du-le pe cele de acasă. WC are, amu vrei și duș. La noi nici la benzinării nici pe bani nu poți face duș sau mă înșel? sau dacă nu îți place te poți duce ca până acuma pe DN pline de sate și radare Iernut, Ogra, Sânpaul.
Viteza trece, pietrele rămân.
Mințiți de îngheață apele !!! La ora16 .15 era coadă în așteptare să intre pe autostradă la Ungheni, mașini pe o lungime de cel puțin 10 km, de la giratoriul din zona industrială până în orașul Tg-Mureș, bd. Ghe Doja, blocat.
Ce idioți sunt cei de la CNAIR, ministerul transporturilor care în loc sa construiască autostrada de la frontiera spre interiorul tarii ca sa fie utila circulației ofac din loc în loc prin Mureș și Cluj în loc sa o facă mai întâi în Bihor și Sălaj la noi toate se fac anapoda și pe tronsoane micuțe de câțiva km și acelea niciodată la termen dar pe bani foarte mulți la noi prețul unui km de autostrada fiind cel mai mare din lume.