În luna mai 2022, înmatriculările de autoturisme noi în Uniunea Europeană au scăzut cu 11,2% față de mai 2021, la 791.553 unități.
[eadvert]
În primele cinci luni din 2022, în UE au fost înmatriculate 3.721.781 unități, o scădere cu 13,7% față de perioada similară din 2021. Au fost înregistrate scăderi ale înmatriculărilor de autoturisme noi comparativ cu ianuarie-mai 2021 în: Germania (9,3 %), Spania (11,5%), Franța (16,9%) și Italia (24,3%).
În ceea ce privește constructorii de automobile, cele mai multe autoturisme noi înmatriculate în total Europa sunt reprezentate de grupul VW cu 1.094.662 unități, în scădere cu 19,6%, urmate de grupul Stelantis cu 871.604 unități, în scădere cu 22,2%, Hyunday cu 454.563 unități, în creștere cu 17% și de Grupul Renault cu 394.093 unități, în scădere cu 9,2% (din care Dacia, cu 167.286 unități, crește cu 14,1% față de ianuarie-mai 2021). Autoturismele marca Ford au reprezentat în ian-mai 2022 un număr de 219.595 unități noi înmatriculate, în scădere cu 14% față de perioada similară din 2021.
MEDIAFAX
Trimite articolul
XAsa este, de peste 20 de ani romanii aduc putregaiurile care nu mai trebuie la altii.Bravo.
-
Stii de ce pentru ca masini noi nu prea mai au motoare ce este pe Dacia si pe alte marci sunt niste tentative cu steroizi, in urma cu 10 ani doar Tico si Matiz aveau asemenea motoare la o alta caroserie atunci cum din traditie romanul vrea un bolid nemtesc cu juma de milion de km dar care are motor si pe undeva pot sa inteleg situatia sincer noile motoare de 0,9 si de 1000 de la Dacia sunt niste experimente ratate si cu acei 15000 de euro poti sa iti cumperi altceva cu totul altceva cu motor adevarat dar mai putin verde.
Niște rable, coșciuge ambulante pentru cumpărători și bombe pentru ceilalți șoferi.
Importăm tot ceea ce alții aruncă. Groapa de…. tot a Europei.
Ca si mine de altfel.Am luat o teapa de nici role nu mi mai trebuie!!!
Stimati comentatori, cititi cu atentie articolul! Se refera la Inmatriculari de masini noi nu Second Hand.
Majoritatea trotinete