BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
România
Primul tren electric cumpărat de România în ultimii 20 de ani a făcut scurt circuit în 10 secunde de la pornire

Primul tren electric cumpărat de România în ultimii 20 de ani a făcut scurt circuit în 10 secunde de la pornire

De Bihon.ro
la 29 December 2023 18:13 Reactualizat la: 29 December 2023 19:15
71 Comentarii

Primul tren electric cumpărat de România în ultimii 20 de ani a făcut scurt circuit în 10 secunde de la pornire

29 December 2023 18:13 Reactualizat la: 29 December 2023 19:15
Trenul electric adus din Polonia la începutul lunii decembrie a avut un scurtcircuit la motor, în timpul testelor care aveau loc la Făurei.
Scris de Bihon.ro - Trenul electric adus din Polonia la începutul lunii decembrie a avut un scurtcircuit la motor, în timpul testelor care aveau loc la Făurei.

Trimite articolul

X

Este primul tren electric cumpărat de România în ultimii 20 de ani. România a comandat în total 37 de trenuri de acest model de la producătorul polonez.

”Trenul nu a luat foc! E vorba de un scurtcircuit la instalația de alimentare a motorului, chiar când se făceau probele pe calea ferată. Se fac investigații să afle de ce și cum s-a întâmplat. Cert este ca trebuie înlocuită instalația și va veni una nouă din Polonia după sărbători. Trenul este acum în depoul Grivita, nu are nicio altă problemă”, a declarat Ștefan Roseanu, directorul Autorității pentru reforma feroviară, potrivit euronews.ro.

Primul tren produs de Alstom în Polonia a ajuns la Curtici pe 2 decembrie.

[eadvert]

Trimite articolul

X
Taguri:
motor ,
Polonia ,
scurt-circuit ,
trenuri electrice
71 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. sandu2100 says:
    December 29, 2023 at 8:00 pm

    Iar Bolojan e de vina

    Reply
  2. Oricine says:
    December 29, 2023 at 8:30 pm

    Avem la noi in tara calitate la pret mai bun,dar noi bagam bani la altii?de ce?pt ca asa se poate fura mai mult,doar hoti si tâlhari conduc si tara si justitia si tot.

    Reply
    • Alex says:
      December 30, 2023 at 10:33 am

      Asta de unde ai mai scos omule? In Romania nu se fabrica locomotive electrice, decat tramvaie, la Astra Arad. Esti un tipic nationalist prost, care este ferm convins ca tara lui are de toate si are cele mai bune produse din lume. Daca ar fi adevarat, nu am mai fi nevoiti sa importam nimic, dar realitatea crunta bate mandria nationala.

      Reply
      • Vasile Muresan says:
        December 30, 2023 at 5:15 pm

        Vezi Softronic Craiova Locomotive

        Reply
        • xxxxx says:
          December 31, 2023 at 11:36 am

          Corect fosta Electroputere Craiova

          Reply
        • Dan voinea says:
          December 31, 2023 at 1:08 pm

          Asa este,la Craiova se fac unele dintre cele mai bune locomotive

          Reply
      • Florian Marin says:
        December 30, 2023 at 5:18 pm

        Dacă nu știi,nu înseamnă că nu se produc asemenea trenuri in Romanica. Dacă apelezi la vărul Google o sa vezi că Softronicul merge pe rutele Craiova Bucuresti și mai departe la Brașov și Constanta ! Și sunt și produse in Ro și mai ieftine biletele decât la cfr

        Reply
      • Satan says:
        December 30, 2023 at 6:10 pm

        Bossulica, daca citesti nitel istoria, o sa vezi ca la Electroputere se faceau locomotive electrice pana in 1990. De altfel toate locomotivele electrice sunt facute la Electroputere Craiova. Dar cineva a hotarat ca nu e bine sa mai facem noi, mai bine cumparam de afara. Invata istoria inainte de a da cu kkt in altii, boule!!

        Reply
        • Ciobanasu daniel says:
          December 30, 2023 at 9:45 pm

          Se fac locomotive electrice la softronic.

          Reply
      • Victor says:
        December 30, 2023 at 6:42 pm

        Se fac Locomotive electrice la SOFTRONIC Craiova, care le exportă în Suedia, probabil la licitație s-a luat în calcul prețul.
        Iei ieftin, iei scurtcircuit 🤣🤣🤣

        Reply
      • Coco says:
        December 30, 2023 at 9:11 pm

        Chiar tu esti prostul 😀😃🙂

        Reply
      • Alin says:
        December 31, 2023 at 7:16 am

        Nu se mai fabrica.Se fabricau odată la Craiova.

        Reply
        • Ionut says:
          December 31, 2023 at 8:05 am

          Stai jos !!! Nota 4!!! Softronic fabrica locomotive electrice pe care le vinde in toata europa !

          Reply
        • Bobirica says:
          December 31, 2023 at 10:29 pm

          Se fac nu numai locomotive ci și trenuri,vezi softronic !

          Reply
      • Pop Dumitru says:
        December 31, 2023 at 8:57 am

        Se fabrica locomotive electrice la Craiova și se exporta în Norvegia

        Reply
      • Liviu Popescu says:
        December 31, 2023 at 9:43 am

        Alex frate, tu trăiești sub pământ? Înainte de a face afirmații, dicumentraza-te, altfel te faci de “miru’ lumii”. De Craiova și de Softronic sau Reloc, ai auzit?!

        Reply
      • Florin says:
        December 31, 2023 at 10:15 am

        La Craiova se produc locomotive exportate in Norvegia!!!

        Reply
      • xxxxx says:
        December 31, 2023 at 11:41 am

        Pe undeva iti dau dreptate adica in loc sa se cumpere de la Softronic Craiova probabil si mai performant ca cel polonez dar probabil dreptul de smecher nu a fost oferit si jegurile CFR isi doreau cu ardoare partea lor si au cumparat mizeria poloneza

        Reply
      • The Dac. says:
        December 31, 2023 at 1:11 pm

        Se fabrică locomotive electrice! La Craiova. Ba le și exportăm! Și nu oriunde, in Suedia.

        Reply
      • Ianos Gheorghe says:
        December 31, 2023 at 1:11 pm

        Habar nu ai ce vorbești.Inainte de a afirma ceva informeazate bine. La Craiova se produc locomotive electrice exportate și în Suedia.

        Reply
      • Joni says:
        December 31, 2023 at 2:14 pm

        Vezi ca esti prost…. informat

        Reply
      • Vasi says:
        December 31, 2023 at 8:21 pm

        Se fac la Craiova Softronic și ei dau in Suedia !!!Știe el ce știe tu ești pe langa subiect!!!

        Reply
    • Gigi says:
      December 31, 2023 at 11:38 am

      Poti sa o mai spui o data. Politicienii si justitia. Cancerul societatii romanesti.

      Reply
  3. zsizsi says:
    December 29, 2023 at 9:15 pm

    Dacă era produs în China nu mă miram, dar așa e rușine mare. Cum l-au testat Polonezii înainte să-l livreze?

    Reply
    • Mt says:
      December 30, 2023 at 10:56 am

      Păi tocmai că nu l-au testat, au zis că, la noi merge și așa fără teste,că la noi totul este pe principiul, lasă că merge și așa.

      Reply
      • Paul says:
        December 30, 2023 at 8:53 pm

        Pai si cum l au adus? :)))).
        O fi facut scurt de la electricienii romani angajati pe bune nu pe pile :)))).
        Iti dai seama ca au pus alt voltaj sau ce o fi (chestii electrice sau electronice)

        Reply
        • Ionut says:
          December 31, 2023 at 8:15 am

          O garnitura de tren sau o locomotiva trebuie incadrata intr-un tren de marfa pentru a fi adusa intr-o locatie deoarece pana nu se fac testele necesare si nu i se elibereaza toate autorizatiile aceasta nu are drept de circulatie in nici o tara.De asta se fac acum aceste teste , pentru acordarea
          tuturor avizelor si autorizatiilor necesare! Si bineinteles fabrica face o serie de teste de functionalitate ” la rece” ,testele de circuit urmand a se face in tara de destinatie …

          Reply
    • Hsbsbs says:
      December 30, 2023 at 1:17 pm

      Dl inteligență China și Japonia au cele mai bune trenuri din lume și ambele sunt făcute în China ca să știi și tu

      Reply
      • Gheorghe says:
        December 30, 2023 at 5:33 pm

        …bănuiesc că ai auzit și de cele franceze , doar ca să nu ,,zburăm,, așa departe de Europa , dacă tot vrem în Uniune !

        Reply
      • Robert says:
        December 31, 2023 at 7:06 pm

        trenurile japoneze facute in China? asta e buna. trenurile japoneze sunt facute de Kawasaki Heavy.. Japonia are trenuri de mare viteza din 1964..de fapt au fost primii din lume. e si singura tara din lume care nu a inregistrat nici un incident feroviar pe rutele de mare viteza. pe cand China, a adoptat tehnologia furata de la japoneze cu peste 30 de ani intarziere. au si avut nenumarate accidente grave. nu mai baga botu la Propaganda comunista. recomand canalele Serpentza si China fact chasers pe YouTube sa vezi adevarata China.

        Reply
  4. Cristin Crenganis says:
    December 29, 2023 at 10:39 pm

    Hmmm,
    trenul a avut un scurt circuit la sistemul de alimentare al motorului…..Trenul este acum în depoul Grivita, nu are nicio altă problemă”, a declarat Ștefan Roseanu, directorul Autorității pentru reforma feroviară……
    Nu mai înțeleg, a avut scurt circuit și totuși ,,nu are nicio problemă” ?!

    Oameni buni, sunteți cu țigla pe casă?! cum se poate așa ceva?!….

    Reply
    • Dan says:
      December 30, 2023 at 8:49 pm

      “…nici o ALTĂ problema…” romanian language not fully loaded

      Reply
  5. Lalo says:
    December 30, 2023 at 12:48 am

    E tren uguresc ? Asta ar explica totul

    Reply
    • Mlm says:
      December 30, 2023 at 7:22 am

      Nu! E din Birtin.

      Reply
    • Ilie says:
      December 30, 2023 at 8:21 am

      Nu este polonez romalesu analfabet ce ești

      Reply
      • Liviu Popescu says:
        December 31, 2023 at 9:46 am

        Stai calm, se fabrică și acum.

        Reply
    • Robert Alexandru says:
      December 31, 2023 at 10:24 am

      @Lalo: ce să explice? Tot n-ar fi explicat cine a pus brânza gustoasă în burduful de câine dacopat…

      Reply
  6. husveti koszonto says:
    December 30, 2023 at 8:30 am

    Nu-i priesc sinele in Romania acestui tren.Din nou incompetenta celor ce au achizitionat acest tren iese la iveala.

    Reply
  7. Toteu says:
    December 30, 2023 at 9:44 am

    Foarte buna incepere a functionat mult ! 10 secunde …. Da la polonez nu se fac verificari inainte de livrare?Eu daca cumpar 1 muxer de bucatarie de la piata il bag in priza sa vad ca functioneste? da ce sa mai un tren este mai ieftinel ca 1 muxer

    Reply
    • Euy says:
      December 30, 2023 at 12:08 pm

      Toteu, poate mixerul e bun, dar priza ta e proasta, asta nu te-ai intrebat? Asa si cu trenul asta.

      Reply
    • Gheorghe says:
      December 30, 2023 at 5:36 pm

      …este suficient să bagi doar ștecherul de la cablul de alimentare , nu te chinui să bagi tot mixerul în priză !

      Reply
  8. Adi says:
    December 30, 2023 at 10:22 am

    Băi, da ce de experți aici; pariu că nu știți nici pe ce putere instalată funcționează traseele în RO.
    Așa a fost românul de când se știe: șefa scării e expert în construcții, Nicu de la piață e la asistent social, tanti Catrina pe vremea ei …..se făcea doar calitate și exemplele pot continua.
    Maca,maca, maca e niște proști toți acu!

    Reply
    • dragos says:
      December 30, 2023 at 5:41 pm

      Ai perfecta dreptatate, Dumneata esti expert la “puterea instalata pe care functioneaza traseele din RO”. Poate ti-e mila de noi prostii si ne dezvalui unde ai aflat acest secret? Cumva la cursurile Universitatii din Oradea de la care ai chiulit? Despre notiunea de Tensiune electrica ai auzit cumva?

      Reply
  9. Anonimul says:
    December 30, 2023 at 1:21 pm

    Multa bascalie pe marginea acestui subiect si asta spune multe din toate punctele de vedere. Intotdeauna in tehnica MR si nu numai se pot intampla accidente sau exploatare defectuoasa. E posibil ca cei care au fost la polonezi n-au s fost scoliti indeajuns in vederea exploatarii noii garnituri de tren. Chiar nu se putea cumpara MR din Romania si incurajarea industriei autohtone de profil.

    Reply
  10. Anonimul says:
    December 30, 2023 at 1:23 pm

    Multa bascalie pe marginea acestui subiect si asta spune multe din toate punctele de vedere. Intotdeauna in tehnica MR si nu numai se pot intampla accidente sau exploatare defectuoasa. E posibil ca cei care au fost la polonezi n-au s fost scoliti indeajuns in vederea exploatarii noii garnituri de tren. Chiar nu se putea cumpara MR din Romania si incurajarea industriei autohtone de profil ?

    Reply
  11. Silvio says:
    December 30, 2023 at 2:04 pm

    Bine că sa ars decât motorul

    Reply
    • Profesorul says:
      December 30, 2023 at 4:23 pm

      S-a* doar* analfabetule..

      Reply
  12. Florin says:
    December 30, 2023 at 4:12 pm

    Acelor români care au atribuit contractele polonezilor ,în felul
    acesta noi hrănim muncitorii lor ,iar statul nostru nu mai încaseaza taxe și impozitele aferente producției interne,
    le doresc să nu mai aibă posibilitatea de a încheia contracte
    pt.alții .
    In RO la Craiova se produc locomotive electrice de ultimă generație ,care merg și la export ,iar la Astra Arad avem
    și vagoane ,dar noi umflăm burțile străinilor !
    Nu știu sigur dar se pare că se produc locomotive și
    la Bacău ?
    In criza din 2008 ,din America și Occident ,polonezii nu
    au intrat în criză pt că au cumpărat produse fabricate
    la ei ,în proporție de peste 90% , noi de ce nu putem
    lua produse fabricate in țară . Să fie vorba de ceva
    comisioane ,că și pe la turci ?

    Reply
  13. Ddd says:
    December 30, 2023 at 4:23 pm

    La grivita anceput si comunistii

    Reply
  14. Un ceferist vechi says:
    December 30, 2023 at 5:02 pm

    ACEASTA RAMA ELECTRICICA ALSTOM ESTE UN PROTOTIP FABRICAT PENTRU CFR CALATORI, DUPA CE VA TRECE DE TOATE TESTELE SI PROBELE PENTRU OMOLOGARE SI INSCRIERE IN REGISTRU FEROVIAR ,VA FI PREDAT BENEFICIARULUI CFR CALATORI, URMAND CA RESTUL DE RAME COMANDATE SA FIE REGLATE SI MODIFICATE PENTRU INFRASTRUCTURĂ SI PENTRU SISTEMUL FEROVIAR NAȚIONAL AL ROMÂNIEI !!!!!
    INCIDENTUL CARE S-A PRODUS LA FAURERI NU A FOST ALTCEVA DECAT UN SCURTCIRCUIT LA UN IZOLATOR CERAMIC CU DEGAJARE DE FUM IN MONENTUL CONECTARII PANTOGRAFULUI LA FIRUL DE CONTACT , ASEMENEA INCIDENTE SE ÎNTÂMPLĂ FRECVENT IN EXLOATARE ,DECI NU ESTE CEVA GRAV !!
    NU MAI DEZINFORMATI OPINIA PUBLICĂ CU TOT FELUL DE ARTICOLE FARA SA VA INFORMAȚI INAINTE !!!

    Reply
  15. Costel says:
    December 30, 2023 at 5:39 pm

    Dacă au achiziționat trenul cum au achiziționat troleibuzele cei de la Vaslui cu ochii închiși e normal să se strice de la prima probă.

    Reply
  16. Ilie 71c says:
    December 30, 2023 at 6:32 pm

    Se fabricau la Electroputere Craiova pe timpurile celelalte.
    Se fabrică și acum tot la Craiova și îi zice Softtronic,pe timpurile noastre

    Reply
  17. Critic says:
    December 30, 2023 at 6:38 pm

    daca e in garantie, sa-l returneze producatorului si sa le dea altul. Asta e operatiunea normala, nu-i asa?

    Reply
  18. Rokko says:
    December 30, 2023 at 7:25 pm

    Alea românești nu sunt bune. Nu corespund cerințelor. Nu au suficient paraandarat.

    Reply
  19. Feliciano says:
    December 30, 2023 at 9:25 pm

    Locomotiva cu aburi via china-iran-moscova-budapesta. Asta e tren.

    Reply
    • antiprosti says:
      December 31, 2023 at 1:39 pm

      Macar incolo ai cu ce…dar spre bucuresti mai greut tarane 🙂

      Reply
  20. Szepi din Binj says:
    December 31, 2023 at 12:24 am

    Tren de la hungaurica

    Reply
  21. Ion says:
    December 31, 2023 at 2:48 am

    Cum să creadă generația născută după revoluție că România a produs ceva? Educația lor a fost făcută pentru a denigra sistemul socialist.Asa cum generația socialistă a fost educată să respingă capitalismul.Daca te informezi doar din programele TV.este normal să crezi minciunile celor plătiți de capitaliști.

    Reply
  22. Florin says:
    December 31, 2023 at 5:31 am

    Cumparati produse romanesti. Cu ce sunt mai bune jafurile astea ? Prostilor!

    Reply
  23. Alin says:
    December 31, 2023 at 7:25 am

    Nu se mai fabrica.Se fabricau odată la Craiova.

    Reply
    • Michael says:
      December 31, 2023 at 1:41 pm

      Se fabrica istețule
      La Softronic și tot la Craiova

      Reply
  24. ceferist cu state vechi says:
    December 31, 2023 at 7:52 am

    Asta e tren unguresc sub ceva marca? Asa s-ar parea. Nici nu l-au pus pe sine si e pe chituci. Ori e vreo chinezarie facuta in Europa.

    Reply
  25. Ispas Rob says:
    December 31, 2023 at 11:22 am

    Cele de la Arad nu erau bune , pentru că mai rămâneau niște bani in țară , trebuie să meargă înapoi în Europa , iar noi să cotizam .

    Reply
  26. calin motateanu says:
    December 31, 2023 at 11:33 am

    De mai tot risul si panarama ce faceti voi astia de la ministerul transporturilor, care cheltuiti banii romanilor pe contracte cu cele mai proaste produse din lume, ca sa luati spagi la nivelul costurilor produselor pe care le cumparati, sinteti niste idioti ai mai mari ai tarii, hotilor ce sinteti, meritati sa stati in streang, nu la posturi de conducere.

    Reply
  27. Sorin says:
    December 31, 2023 at 2:09 pm

    Ma întreb ca de obicei, exact ca în trecut, în loc să cumpărăm tramvaie din producția autohtonă, trenuri la fel. Afaceri cusute cu ață albă.

    Reply
  28. unul says:
    December 31, 2023 at 2:50 pm

    Daca aveau coaie ii chemau pe polonezi si spuneau luati trenul de aici si bani inapoi urgent asa facea un neamt un englez nu isi mai faceau de lucru cu polonezi

    Reply
  29. Vasile Vasile says:
    December 31, 2023 at 3:53 pm

    Cine naiba o mai fi și Autoritatea pentru Reformă Feroviară, cu ce se ocupă și de unde sunt bugetați ? Nu avem CFR care să se ocupe de problemele transportului feroviar ? Dacă cei de la autoritatea naibii au cumpărat acest tren de doi bani, cineva trebuie să îl-i aresteze urgent, pentru mai multe acuzații.

    Reply
  30. Florin Dobrisan says:
    December 31, 2023 at 4:43 pm

    Trenul este acum în depoul Grivita, nu are nicio altă problemă”, a declarat Ștefan Roseanu ,doar ca nu functioneaza,in rest nu are nici o problema, exact ca unul care i-a stat inima ,nu are nici o problema doar ca e mort.🤣🤣🤣🤣

    Reply
  31. Olimpiu says:
    December 31, 2023 at 5:48 pm

    Avem locomotive electrice din anii 1980 și nu au luat încă foc.
    Restul este poeste.

    Reply
  32. nagy says:
    January 1, 2024 at 2:22 pm

    Oare Craiovenii au cumparat Caieti de sarcini pentru licitatie si au prezentat orta pana ka limita de termen

    Reply
  33. Cioroianu Prometeu Josef fost soim al patriei si erou al revolutiilor says:
    January 1, 2024 at 4:45 pm

    Retrospectiva Vazand comentariile constati ca iredentistii hateri s-au dilit si mai tare in anul care a trecut. Trendul este acelasi. Natura nu o poate schima nimeni.

    Reply
  34. powered by Surfing Waves

    BIHON Sport local

    GALERIE FOTO
    Fostul poloist Mircea Martin a încetat din viață, după tragicul accident rutier. Familia a decis să-i doneze organele
    Mircea Martin (1978-2025) a fost unul dintre cei mai promițători juniori din poloul orădean.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    GALERIE FOTO
    Accident pe Centura Oșorhei. Un TIR s-a răsturnat dupa impactul cu un autoturism
    Incidentul s-a produs în cursul zilei de sâmbătă, 14 iunie.

    România

    Trăim pe salarii și ajutoare: Cum arată bugetul unei gospodării în 2024
    Din totalul veniturilor înregistrate, aproape 85% au fost direcționate către diverse cheltuieli, indicând un ritm susținut de consum, arată datele publicate de INS.

    BIHON CAO

    Anunţ public privind decizia etapei de încadrare

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    FOTO-VIDEO
    Ziua Mondială a Donatorului de Sânge: „Arborele vieții”, plantat în prezența a doi deputați în Oradea
    Pe 14 iunie, de Ziua Mondială a Donatorului de Sânge, la Centrul de Transfuzie Sanguină Bihor din Oradea (str. Louis Pasteur nr. 30) a avut loc un eveniment simbolic.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Maratonul Artelor revine la Oradea. Tineri talentați, expoziții și surprize muzicale la Casa Darvas–La Roche
    Luni, 16 iunie, de la ora 16:30, Casa Darvas–La Roche din Oradea va găzdui cea de-a IV-a ediție a Maratonului Artelor, eveniment organizat de Kiwanis Art Oradea (KAO), dedicat promovării tinerelor talente din județul Bihor.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Rev. Diane Fisher, despre Pride Oradea: „Isus a spus: «Iubeşte-ţi aproapele ca pe tine însuţi». Nu au fost excepţii!”
    Activista canadiană a fost prezentă la Oradea împreună cu Tristan Garcia, consilier politic al Ambasadei Canadei.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.