Este primul tren electric cumpărat de România în ultimii 20 de ani. România a comandat în total 37 de trenuri de acest model de la producătorul polonez.
”Trenul nu a luat foc! E vorba de un scurtcircuit la instalația de alimentare a motorului, chiar când se făceau probele pe calea ferată. Se fac investigații să afle de ce și cum s-a întâmplat. Cert este ca trebuie înlocuită instalația și va veni una nouă din Polonia după sărbători. Trenul este acum în depoul Grivita, nu are nicio altă problemă”, a declarat Ștefan Roseanu, directorul Autorității pentru reforma feroviară, potrivit euronews.ro.
Primul tren produs de Alstom în Polonia a ajuns la Curtici pe 2 decembrie.
[eadvert]
Trimite articolul
XIar Bolojan e de vina
Avem la noi in tara calitate la pret mai bun,dar noi bagam bani la altii?de ce?pt ca asa se poate fura mai mult,doar hoti si tâlhari conduc si tara si justitia si tot.
-
Asta de unde ai mai scos omule? In Romania nu se fabrica locomotive electrice, decat tramvaie, la Astra Arad. Esti un tipic nationalist prost, care este ferm convins ca tara lui are de toate si are cele mai bune produse din lume. Daca ar fi adevarat, nu am mai fi nevoiti sa importam nimic, dar realitatea crunta bate mandria nationala.
-
Vezi Softronic Craiova Locomotive
-
Corect fosta Electroputere Craiova
-
Asa este,la Craiova se fac unele dintre cele mai bune locomotive
-
-
Dacă nu știi,nu înseamnă că nu se produc asemenea trenuri in Romanica. Dacă apelezi la vărul Google o sa vezi că Softronicul merge pe rutele Craiova Bucuresti și mai departe la Brașov și Constanta ! Și sunt și produse in Ro și mai ieftine biletele decât la cfr
-
Bossulica, daca citesti nitel istoria, o sa vezi ca la Electroputere se faceau locomotive electrice pana in 1990. De altfel toate locomotivele electrice sunt facute la Electroputere Craiova. Dar cineva a hotarat ca nu e bine sa mai facem noi, mai bine cumparam de afara. Invata istoria inainte de a da cu kkt in altii, boule!!
-
Se fac locomotive electrice la softronic.
-
-
Se fac Locomotive electrice la SOFTRONIC Craiova, care le exportă în Suedia, probabil la licitație s-a luat în calcul prețul.
Iei ieftin, iei scurtcircuit 🤣🤣🤣 -
Chiar tu esti prostul 😀😃🙂
-
Nu se mai fabrica.Se fabricau odată la Craiova.
-
Stai jos !!! Nota 4!!! Softronic fabrica locomotive electrice pe care le vinde in toata europa !
-
Se fac nu numai locomotive ci și trenuri,vezi softronic !
-
-
Se fabrica locomotive electrice la Craiova și se exporta în Norvegia
-
Alex frate, tu trăiești sub pământ? Înainte de a face afirmații, dicumentraza-te, altfel te faci de “miru’ lumii”. De Craiova și de Softronic sau Reloc, ai auzit?!
-
La Craiova se produc locomotive exportate in Norvegia!!!
-
Pe undeva iti dau dreptate adica in loc sa se cumpere de la Softronic Craiova probabil si mai performant ca cel polonez dar probabil dreptul de smecher nu a fost oferit si jegurile CFR isi doreau cu ardoare partea lor si au cumparat mizeria poloneza
-
Se fabrică locomotive electrice! La Craiova. Ba le și exportăm! Și nu oriunde, in Suedia.
-
Habar nu ai ce vorbești.Inainte de a afirma ceva informeazate bine. La Craiova se produc locomotive electrice exportate și în Suedia.
-
Vezi ca esti prost…. informat
-
Se fac la Craiova Softronic și ei dau in Suedia !!!Știe el ce știe tu ești pe langa subiect!!!
-
-
Poti sa o mai spui o data. Politicienii si justitia. Cancerul societatii romanesti.
Dacă era produs în China nu mă miram, dar așa e rușine mare. Cum l-au testat Polonezii înainte să-l livreze?
-
Păi tocmai că nu l-au testat, au zis că, la noi merge și așa fără teste,că la noi totul este pe principiul, lasă că merge și așa.
-
Pai si cum l au adus? :)))).
O fi facut scurt de la electricienii romani angajati pe bune nu pe pile :)))).
Iti dai seama ca au pus alt voltaj sau ce o fi (chestii electrice sau electronice)-
O garnitura de tren sau o locomotiva trebuie incadrata intr-un tren de marfa pentru a fi adusa intr-o locatie deoarece pana nu se fac testele necesare si nu i se elibereaza toate autorizatiile aceasta nu are drept de circulatie in nici o tara.De asta se fac acum aceste teste , pentru acordarea
tuturor avizelor si autorizatiilor necesare! Si bineinteles fabrica face o serie de teste de functionalitate ” la rece” ,testele de circuit urmand a se face in tara de destinatie …
-
-
-
Dl inteligență China și Japonia au cele mai bune trenuri din lume și ambele sunt făcute în China ca să știi și tu
-
…bănuiesc că ai auzit și de cele franceze , doar ca să nu ,,zburăm,, așa departe de Europa , dacă tot vrem în Uniune !
-
trenurile japoneze facute in China? asta e buna. trenurile japoneze sunt facute de Kawasaki Heavy.. Japonia are trenuri de mare viteza din 1964..de fapt au fost primii din lume. e si singura tara din lume care nu a inregistrat nici un incident feroviar pe rutele de mare viteza. pe cand China, a adoptat tehnologia furata de la japoneze cu peste 30 de ani intarziere. au si avut nenumarate accidente grave. nu mai baga botu la Propaganda comunista. recomand canalele Serpentza si China fact chasers pe YouTube sa vezi adevarata China.
-
Hmmm,
trenul a avut un scurt circuit la sistemul de alimentare al motorului…..Trenul este acum în depoul Grivita, nu are nicio altă problemă”, a declarat Ștefan Roseanu, directorul Autorității pentru reforma feroviară……
Nu mai înțeleg, a avut scurt circuit și totuși ,,nu are nicio problemă” ?!
Oameni buni, sunteți cu țigla pe casă?! cum se poate așa ceva?!….
-
“…nici o ALTĂ problema…” romanian language not fully loaded
E tren uguresc ? Asta ar explica totul
-
Nu! E din Birtin.
-
Nu este polonez romalesu analfabet ce ești
-
Stai calm, se fabrică și acum.
-
-
@Lalo: ce să explice? Tot n-ar fi explicat cine a pus brânza gustoasă în burduful de câine dacopat…
Nu-i priesc sinele in Romania acestui tren.Din nou incompetenta celor ce au achizitionat acest tren iese la iveala.
Foarte buna incepere a functionat mult ! 10 secunde …. Da la polonez nu se fac verificari inainte de livrare?Eu daca cumpar 1 muxer de bucatarie de la piata il bag in priza sa vad ca functioneste? da ce sa mai un tren este mai ieftinel ca 1 muxer
-
Toteu, poate mixerul e bun, dar priza ta e proasta, asta nu te-ai intrebat? Asa si cu trenul asta.
-
…este suficient să bagi doar ștecherul de la cablul de alimentare , nu te chinui să bagi tot mixerul în priză !
Băi, da ce de experți aici; pariu că nu știți nici pe ce putere instalată funcționează traseele în RO.
Așa a fost românul de când se știe: șefa scării e expert în construcții, Nicu de la piață e la asistent social, tanti Catrina pe vremea ei …..se făcea doar calitate și exemplele pot continua.
Maca,maca, maca e niște proști toți acu!
-
Ai perfecta dreptatate, Dumneata esti expert la “puterea instalata pe care functioneaza traseele din RO”. Poate ti-e mila de noi prostii si ne dezvalui unde ai aflat acest secret? Cumva la cursurile Universitatii din Oradea de la care ai chiulit? Despre notiunea de Tensiune electrica ai auzit cumva?
Multa bascalie pe marginea acestui subiect si asta spune multe din toate punctele de vedere. Intotdeauna in tehnica MR si nu numai se pot intampla accidente sau exploatare defectuoasa. E posibil ca cei care au fost la polonezi n-au s fost scoliti indeajuns in vederea exploatarii noii garnituri de tren. Chiar nu se putea cumpara MR din Romania si incurajarea industriei autohtone de profil.
Multa bascalie pe marginea acestui subiect si asta spune multe din toate punctele de vedere. Intotdeauna in tehnica MR si nu numai se pot intampla accidente sau exploatare defectuoasa. E posibil ca cei care au fost la polonezi n-au s fost scoliti indeajuns in vederea exploatarii noii garnituri de tren. Chiar nu se putea cumpara MR din Romania si incurajarea industriei autohtone de profil ?
Bine că sa ars decât motorul
-
S-a* doar* analfabetule..
Acelor români care au atribuit contractele polonezilor ,în felul
acesta noi hrănim muncitorii lor ,iar statul nostru nu mai încaseaza taxe și impozitele aferente producției interne,
le doresc să nu mai aibă posibilitatea de a încheia contracte
pt.alții .
In RO la Craiova se produc locomotive electrice de ultimă generație ,care merg și la export ,iar la Astra Arad avem
și vagoane ,dar noi umflăm burțile străinilor !
Nu știu sigur dar se pare că se produc locomotive și
la Bacău ?
In criza din 2008 ,din America și Occident ,polonezii nu
au intrat în criză pt că au cumpărat produse fabricate
la ei ,în proporție de peste 90% , noi de ce nu putem
lua produse fabricate in țară . Să fie vorba de ceva
comisioane ,că și pe la turci ?
La grivita anceput si comunistii
ACEASTA RAMA ELECTRICICA ALSTOM ESTE UN PROTOTIP FABRICAT PENTRU CFR CALATORI, DUPA CE VA TRECE DE TOATE TESTELE SI PROBELE PENTRU OMOLOGARE SI INSCRIERE IN REGISTRU FEROVIAR ,VA FI PREDAT BENEFICIARULUI CFR CALATORI, URMAND CA RESTUL DE RAME COMANDATE SA FIE REGLATE SI MODIFICATE PENTRU INFRASTRUCTURĂ SI PENTRU SISTEMUL FEROVIAR NAȚIONAL AL ROMÂNIEI !!!!!
INCIDENTUL CARE S-A PRODUS LA FAURERI NU A FOST ALTCEVA DECAT UN SCURTCIRCUIT LA UN IZOLATOR CERAMIC CU DEGAJARE DE FUM IN MONENTUL CONECTARII PANTOGRAFULUI LA FIRUL DE CONTACT , ASEMENEA INCIDENTE SE ÎNTÂMPLĂ FRECVENT IN EXLOATARE ,DECI NU ESTE CEVA GRAV !!
NU MAI DEZINFORMATI OPINIA PUBLICĂ CU TOT FELUL DE ARTICOLE FARA SA VA INFORMAȚI INAINTE !!!
Dacă au achiziționat trenul cum au achiziționat troleibuzele cei de la Vaslui cu ochii închiși e normal să se strice de la prima probă.
Se fabricau la Electroputere Craiova pe timpurile celelalte.
Se fabrică și acum tot la Craiova și îi zice Softtronic,pe timpurile noastre
daca e in garantie, sa-l returneze producatorului si sa le dea altul. Asta e operatiunea normala, nu-i asa?
Alea românești nu sunt bune. Nu corespund cerințelor. Nu au suficient paraandarat.
Locomotiva cu aburi via china-iran-moscova-budapesta. Asta e tren.
-
Macar incolo ai cu ce…dar spre bucuresti mai greut tarane 🙂
Tren de la hungaurica
Cum să creadă generația născută după revoluție că România a produs ceva? Educația lor a fost făcută pentru a denigra sistemul socialist.Asa cum generația socialistă a fost educată să respingă capitalismul.Daca te informezi doar din programele TV.este normal să crezi minciunile celor plătiți de capitaliști.
Cumparati produse romanesti. Cu ce sunt mai bune jafurile astea ? Prostilor!
Nu se mai fabrica.Se fabricau odată la Craiova.
-
Se fabrica istețule
La Softronic și tot la Craiova
Asta e tren unguresc sub ceva marca? Asa s-ar parea. Nici nu l-au pus pe sine si e pe chituci. Ori e vreo chinezarie facuta in Europa.
Cele de la Arad nu erau bune , pentru că mai rămâneau niște bani in țară , trebuie să meargă înapoi în Europa , iar noi să cotizam .
De mai tot risul si panarama ce faceti voi astia de la ministerul transporturilor, care cheltuiti banii romanilor pe contracte cu cele mai proaste produse din lume, ca sa luati spagi la nivelul costurilor produselor pe care le cumparati, sinteti niste idioti ai mai mari ai tarii, hotilor ce sinteti, meritati sa stati in streang, nu la posturi de conducere.
Ma întreb ca de obicei, exact ca în trecut, în loc să cumpărăm tramvaie din producția autohtonă, trenuri la fel. Afaceri cusute cu ață albă.
Daca aveau coaie ii chemau pe polonezi si spuneau luati trenul de aici si bani inapoi urgent asa facea un neamt un englez nu isi mai faceau de lucru cu polonezi
Cine naiba o mai fi și Autoritatea pentru Reformă Feroviară, cu ce se ocupă și de unde sunt bugetați ? Nu avem CFR care să se ocupe de problemele transportului feroviar ? Dacă cei de la autoritatea naibii au cumpărat acest tren de doi bani, cineva trebuie să îl-i aresteze urgent, pentru mai multe acuzații.
Trenul este acum în depoul Grivita, nu are nicio altă problemă”, a declarat Ștefan Roseanu ,doar ca nu functioneaza,in rest nu are nici o problema, exact ca unul care i-a stat inima ,nu are nici o problema doar ca e mort.🤣🤣🤣🤣
Avem locomotive electrice din anii 1980 și nu au luat încă foc.
Restul este poeste.
Oare Craiovenii au cumparat Caieti de sarcini pentru licitatie si au prezentat orta pana ka limita de termen
Retrospectiva Vazand comentariile constati ca iredentistii hateri s-au dilit si mai tare in anul care a trecut. Trendul este acelasi. Natura nu o poate schima nimeni.