În aplicația „Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare” a fost introdusă o nouă categorie de produse; măști, mănuși și dezinfectanți.
„Împreună cu partenerii noștri, am decis să venim în sprijinul consumatorilor, oferindu-le posibilitatea de a identifica magazinele unde găsesc aceste produse, foarte căutate în această perioadă, la prețuri accesibile”, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței.
Până în prezent, patru dintre marile lanțuri comerciale au transmis aceste informații către aplicație, urmând ca, până la începutul săptămânii viitoare, să finalizeze procesul și ceilalți comercianți.
Platforma este gestionată de Consiliul Concurenței, dar informațiile sunt încărcate în aplicație, la nivel național, de către companiile partenere.
Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare afișează informații despre aproximativ 30.000 de produse alimentare comercializate în peste 1.700 de magazine aparținând Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan, Profi și Supeco.
(sursa: Mediafax)
Citiți principiile noastre de moderare aici!