Incidentul se putea însă termina dezastruos, în cazul în care locomotiva ar fi intrat pe linia de circulație a unui alt tren de călători sau marfă.
[eadvert]
Tânărul a intrat în cabina de conducere a unei locomotive remizate a GFR, a ridicat și conectat pantograful, după care a pus locomotiva în mișcare. Locomotiva a talonat două aparate de cale, ajungând pe o altă linie unde s-a oprit. Tânărul a fost reținut de Poliția TF Medgidia, scrie clubferoviar.ro
Locomotiva în cauză este din seria 43, fiind fabricată de Rade Konkar. În 2021 locomotiva în cauză a fost implicată într-un alt incident, mai scrie sursa menționată mai sus.
Ce a încălcat mecanicul
Instrucția 201 a Personalului de Locomotivă spune că pe timpul remizării, locomotiva trebuie să fie: asigurată contra pornirii, deconectată de la sursa de energie și încuiată. Surse din cadrul CFR Călători ne-au informat că locomotivele companiei nu pot fi încuiate, căci „niciuna nu are încuietori”.
Trimite articolul
XÎn loc de pedeapsa ar trebui sa facă scoala de mecanici dacă nu a făcut-o și sa între în bransa cineva la învățat dacă nu a făcut scoala pt mecanici,inconștiență însă la împins la acest gest.
Dacă și acea locomotiva se accelera ca și cea care a lovit vagonul în gara chiar se întâmplă un dezastru interesant ca aceste locomotive pot fi accesate de oricine nu sunt păzite ,dacă o pornea unu care nu știe ce face ce iesea?
only in Romanica 🙂