„Asocierea de constructori și proiectanți români Pecon Transilvania SRL – Citadina 98 SA a fost desemnată câștigătoare pentru realizarea secțiunii de autostradă Chiribiș – Biharia (AutostradaTransilvania)!
Contractul în valoare de 785,21 milioane de lei (fără TVA), finanțat prin fonduri europene nerambursabile va putea fi semnat după perioada legală de 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații.
De la momentul semnării contractului, asocierea va avea la dispoziție 24 de luni (din care 6 luni pentru perioada de proiectare și 18 luni perioada de executie a lucrărilor) pentru finalizarea celor 28,55 de km ai acestei secțiuni de autostradă”, a transmis Cristian Pistol, directorul CNAIR.
Ofertele au fost depuse în martie 2023 :
– CONSTRUCȚII ERBAȘU SA
– Asocierea DUNA GROUP INTERNAȚIONAL KFT – SC ING SERVICE SRL – SC DUNA CONSTRUCȚII RO SRL (Ungaria)
– MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET AS
[eadvert]
Licitația pentru lotul Chiribiș – Biharia cu o lungime de peste 28 km a fost lansată din nou în august 2022, după ce în luna mai CNAIR a reziliat contractul cu firma bihoreană Selina. După rezilierea contractului, Selina a primit certificat negativ și a atacat decizia în instanță.
Asocierea Precon Transilvania din Oradea, în calitate de lider, şi Citadina 98 și-a adjudecat, anul trecut, și proiectarea şi execuţia proiectului privind prelungirea pistei de decolare/aterizare a aeroportului din Oradea, un contract de 79,4 milioane lei.
Despre Precon se zvonește că ar fi controlată de Beniamin Rus, patronul trustului Selina, care a blocat, anterior, proiectul și care a primit o interdicție la licitațiile CNAIR. Patronul din acte este Eugen Hudriciu, un apropiat al lui Rus.
Trimite articolul
XMda, deci tot Selina a castigat prin interpusi.
deci PRECON fosta SELIMECO adica tot grup SELINA. Doar sa o faca si sa circule pe ea.
Deci ne putem aștepta la o tergiversare după începerea lucrărilor pentru a forța renegocierea contractului. Cunoaștem deja deviza, sigur și această ofertă este subevaluată să câștige la sigur.
Păcat, că nici Strabag, nici UMB nu au participat, oricum Rus câștiga, că oferta sigur e subevaluată și iarăși se vor trage pe c.x.r să mai renegocieze valoarea.
NUuuu e Selina sunteti rai 😀
Trameco Sa – Oradea 410605, Soseaua Borsului Nr. 14/a …
Excutives – TRAMECO SA.Eexecutives Dl. EUGEN HUDRICIU. Chairman (Presedinte) …
-
Clar nicio legatura! Coincidenta stupefianta de nume si atat…
Costul acestui tronson este dublu fata de cel dim 2022 prin care selina cerea suplimentarea sumei de la 326 milioane la 446 milioane, iar acum valoarea lucrarii licitate este aproape dubla fate de cea solicitata in 2022, ceea ce este inadmisibil se arunca cu banii in lucrarile de autostrazi si ceea ce este grav ca se sifoneaza banii, pentru ca alta explicatie nu exista. La noi pretul pe km de autostrada este dublu sau triplu fata de vecinii nostri din UE, dar nu se face nimic pentru eradicarea acestor smecherii si sifonari de bani.
-
Pentru ca la noi se poate
Hmm eu zic sa nu dam cu pietre în Rus sau scumpit materialele de construcții si nu numai și o știm toți și nu numai materialele motorina spre exemplu apsolut tot era logic sa își refacă calculele nu sa o facă pe gratis ori in pierdere pana la urma are o afacere de facut ca CNAIR nu a conceput sa le mai dea bani…Nu ma pricep în construcții dar sunt alți care se pricep ca uni afirma ca la noi e mai scump ca bla bla
În fine nu-l cunosc pe Rus dar bănuiesc ca e un constructor serios ca e tot el constructorul nu-mi pasa vreau sa merg odată pe autostrada aia pana la Brasov
Era bine cu Duna Aszfalt, ei macar chiar au mai facut autostrazi prin Ungaria, printre care si tronsonul din M4 pana la granita. Acum se va tergiversa iarasi 2-3 ani acest tronson, ca in final sa ramanem fara el. In plus, cu rotativa asta guvernamentala, ne putem astepta la “surprize”….