Au fost introduse două planuri de abonament: utilizatorii web vor plăti 9,99 euro, iar utilizatorii de iOS și Android vor achita 12,99 euro în fiecare lună.
Reglementările UE amenință să limiteze capacitatea Meta de a personaliza reclamele pentru utilizatori fără consimțământul acestora și să afecteze principala sa sursă de venituri, a relatat Hotnews.
Utilizatorii au în continuare posibilitatea de a alege un plan gratuit, însă acesta include conținut publicitar.
[eadvert]
Meta a fost sancționată la începutul acestui an cu 390 de milioane de euro de către comisarul irlandez pentru confidențialitatea datelor, care a transmis că așa-numitul „contract” nu poate fi folosit ca bază legală pentru a afișa utilizatorilor reclame bazate pe activitatea lor online.
Compania are termen până la 6 martie 2024 pentru a se conforma noilor sale obligații. Propunerea firmei a fost prezentată autorităților de reglementare, însă Bruxelles-ul nu a reacționat pe această temă.
În luna iulie a anului trecut, Curtea Europeană de Justiție a decis că Meta nu are dreptul de a partaja informații personale despre utilizatorii săi între platformele sale. Utilizatorii „trebuie să aibă libertatea de a refuza în mod individual (…) să își dea consimțământul pentru anumite prelucrări de date care nu sunt necesare pentru executarea contractului, fără a fi obligați să se abțină complet de la utilizarea serviciului”, a declarat Curtea pe 4 iulie, a mai transmis Hotnews.
Trimite articolul
XBună ziua! Sunt Maria Sălăjan.. nu pot intra pe FBul meu, pt, că voi….Meta m ați blocat! Eu nu doresc nimic de la voi!
RIP FB!
very cool