Falimentul City Insurance, cel mai mare asigurător din piaţă, care domina segmentul RCA cu o cotă de piaţă de 43%, începe să prindă un nou contur. Compania a vândut poliţe sub tariful notificat pentru a-şi creşte semnificativ cota de piaţă, nu a recuperat creanţele de la reasigurători, nu a plătit daunele la timp, ceea ce a dus la penalităţi şi cheltuieli de executare, a achitat dobânzi pentru anumite împrumuturi de la acţionarul majoritar şi de la o companie străină, împrumuturi care nu au fost folosite de City Insurance, toate ducând la deficite şi cheltuieli semnificative.
[eadvert]
Deşi acestea sunt o parte din cauzele pentru care City Insurance s-a prăbuşit, problemele se transpun dincolo de o simplă gestionare a banilor. Paul-Dieter Cîrlănaru, CEO-ul CITR, a explicat că analiza CITR a identificat situaţii de atragere a răspunderii pentru persoanele responsabile administrării şi gestionării companiei. CITR nu a furnizat detalii privind persoanele asupra cărora se atrage răspunderea. CITR va formula cererea de atragere a răspunderii pentru faptele atribuite persoanelor care au condus la falimentul City Insurance.
Falimentul City Insurance: Peste 100.000 de şoferi au rămas cu vehiculele neasigurate
Atenție, șoferi: Toate polițele RCA emise de City Insurance, valabile până în 11 mai
SURSA: MEDIAFAX
Trimite articolul
XȘi ceilalți asiguratorii nu au profitat de insolvența city insurance pentru a abuza clienți, în momentul în care o asigurare la o autoutilitara este mai mare în România decât în Germania și Belgia combinate eu consider că este și o grămadă de bullshit. Vă rog data viitoare oferiți și surse pentru informațiile trimise. Articolul nu valorează nici măcar datele consumate.