BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
România
Dacia Logan inclusă de italieni într-un clasament al celor mai urâte maşini din ultimii 20 de ani

Dacia Logan inclusă de italieni într-un clasament al celor mai urâte maşini din ultimii 20 de ani

la 19 September 2021 19:13
7 Comentarii

Dacia Logan inclusă de italieni într-un clasament al celor mai urâte maşini din ultimii 20 de ani

FOTO: Playtech
19 September 2021 19:13
Italienii au inclus Dacia Logan între cele mai urâte maşini din ultimii 20 de ani. Comentariile care au însoţit fotografiile au fost făcute pe un ton amuzant şi n-au cruţat mărci de renume, inclusiv italiene.
Italienii au inclus Dacia Logan între cele mai urâte maşini din ultimii 20 de ani. Comentariile care au însoţit fotografiile au fost făcute pe un ton amuzant şi n-au cruţat mărci de renume, inclusiv italiene.

Trimite articolul

X

Sub titlul „Cele mai urâte 10 maşini din ultimii 20 de ani: de la Logan la Multipla, de la Materia la Pt Cruiser”, pe site-ul corriere.it, care aparţine publicaţiei Corriere della Sera, a apărut o ierarhie a celor mai hidoase modele de automobile apărute în ultimele două decenii.

Dacia Logan apare în acest top inedit, în care subiectivismul joacă rolul său. În cazul Loganului, estetica a vizat partea din spate.

„În primii ani ai relansării mărcii de către casa franceză, estetica a fost, fără îndoială, sacrificată pe altarul listei de preţuri. Maşina era ieftină, dar aspectul său, mai ales în spate, cu siguranţă nu încuraja cumpărarea”, scrie jurnalistul peninsular.

Fiat, Lancia, Opel, Nissan, Toyota şi Chrysler sunt alţi constructori luaţi peste picior în descrierile făcute diverselor modele, pasaje care nu s-au dorit a fi jignitoare, ci au ţintit mai degrabă să distreze. Automobilele n-au primit punctaje, astfel că locurile ocupate (Dacia este pe 4) sunt aleatorii.

Redăm mai jos cele 10 modele indicate de autor, precum şi caracterizările deloc măgulitoare care le-au fost dăruite.

Daihatsu Materia

Conceput pentru familii „slim”, Daihatsu Materia este un model ghemuit şi pătrat. Orice se poate spune, cu excepţia faptului că este frumos. Măcar este uşor parcat, cu un all-inclusive de 5 locuri, 5 uşi, cu 380 cm lungime şi 169 cm lăţime. Are avantajul că nimeni nu s-ar gândi să-l fure.

Primul Fiat Tipo

Maşina anului în 1989 pentru inovaţiile sale tehnologice, primul Fiat Tipo, lansat în 1988, s-a prezentat ca moştenitor al lui Fiat Ritmo, cu o abordare stilistică simplă şi esenţială. Foarte versatil şi funcţional, a avut totuşi succes pentru marele său spaţiu interior. A fost produs până în 1995, iar următorul model prezentat de Fiat în 2015, menţinând în acelaşi timp numele Tipo, a fost considerat un capitol complet diferit de omonimul său din anii ’90.

Fiat Multipla

Fiat Multipla din 1998 este o pagină din istoria maşinii italiene care a văzut esteţi şi vizionari aliniaţi la poli opuşi. Urât, un model îndrăzneţ şi neaşteptat, dornic să conecteze parbrizul cu capota. S-a născut din creionul genialului designer Roberto Giolito, care în 3,99 metri reuşise să încapă 6 scaune confortabile şi un portbagaj de 430 de litri. Despre ea a vorbit şi câştigătorul Premiului Pulitzer, Dan Neil, critic auto, incluzând-o pe lista celor mai proaste maşini din toate timpurile: „Multipla ne aminteşte că maşinile nu trebuie doar să fie funcţionale, ci şi frumoase, sau, cel puţin, să evite arătând aşa”, a scris el, în 2007, în Time Magazine. Iar Fiat, cu mare autoironie, a lansat modelul cu o campanie publicitară însoţită de sloganul „Vei fi frumoasă”.

Dacia Logan

Este cunoscut faptul că misiunea Dacia de la bun început a fost de a oferi poporului român maşini moderne şi robuste pentru familie. Fondată în 1966, în 1999 a devenit un brand Renault, dar se pare că punctul de cotitură stilistic nu a venit imediat, având în vedere liniile nu tocmai captivante ale Logan, lansate în 2004. În primii ani ai relansării mărcii de către casa franceză, estetica a fost, fără îndoială, sacrificată pe altarul listei de preţuri. Maşina era ieftină, dar aspectul său, mai ales în spate, cu siguranţă nu încuraja cumpărarea.

Opel Ampera

Opel Ampera a fost o maşină revoluţionară în 2011, fiind prima maşină electrică. Cu acest automobil, Opel s-a impus ca un pionier în drumul către mobilitatea electrică, dar nu ca un maestru al stilului. Opel Ampera a fost prima maşină electrică din Europa care a permis mobilitatea pentru „Du-te oriunde în orice moment “, dar nu a fost remarcat pentru armonia formelor. Cu toate acestea, mass-media a fost impresionată favorabil, atât de mult încât a ales Ampera şi modelul său înrudit, Chevrolet Volt, „Maşina europeană a anului 2012”.

Renault Avantime

Ajuns în Italia în 2001, a avut o viaţă foarte scurtă. Numele însăşi şi-a marcat destinul, acest concept exprimându-se în termeni incerti de a ajunge „înainte de timp” („avant-timp”). Şi pornind de la această ipoteză, monovolumul francez a trebuit să deschidă o fereastră cu privire la viitorul maşinii cu designul său inovator şi cu o mulţime de tehnologie, dar nu a fost înţeleasă, iar vânzările s-au oprit la puţin peste 8500 de unităţi, fără a ajunge la cele 15.000 aşteptate de Renault.

Liniile au început bine, dar s-au terminat prost, iar Avantime părea ciudat, în ciuda spaţiului şi a vizibilităţii deosebite. Ca să nu mai vorbim de efectul surpriză al butonului „Grand Air”, care deschidea în acelaşi timp toate geamurile şi acoperişul.

Nissan Almera

Minimalistă şi spartană, prima versiune a Nissan Almera, lansată în 1995, nu rămâne un mare exemplu al stilului pentru producătorul japonez. O cutie cu patru roţi, cu forme care rămân ancorate în trecut.

Lancia Thema

Dimensiuni ciudate pentru Lancia Thema 2011, fiica alianţei Fiat-Chrysler. Numele se referea la modelul de succes din istoria Lancia, Thema, iubit în anii 80 pentru stilul său original şi finisajele elegante. A încercat să fie elegant, dar cu o lipsă totală de agilitate. Sedanul maxi-italian, o reinterpretare a modelului Chrysler 300, a căutat să combine dimensiunile generoase şi confortul maşinilor americane cu finisaje la nivel înalt şi un stil propriu. Tehnologie bună şi interioare luxoase, dar Lancia Thema cu siguranţă nu a intrat în istorie pentru frumuseţea designului său.

Toyota Yaris Verso

În ciuda bunelor intenţii, Toyota Yaris Verso, model născut ca un experiment la modă de minivan în 2001, a fost un eşec total. Fondată în 2001, Toyota Yaris Verso a fost retrasă de pe piaţă în 2004.

Chrysler PT Cruiser

Lansat de Chrysler la începutul anului 2000 şi produs până în 2010, PT Cruiser este, de asemenea, una dintre cele mai controversate maşini din istorie. Fie îl iubeşti, fie îl urăşti, pentru o interpretare oarecum bizară a conceptului de monovolum cu 5 uşi. Designul, conceput de Bryan Nesbitt, a fost în mod deliberat retro, pentru a aminti de maşinile clasice din anii 1930, dar pasajele stângace, grila din faţă şi spatele uşor funerar nu au fost prea apreciate nici de iubitorii de epocă.

SURSA: MEDIAFAX

Trimite articolul

X
Taguri:
clasament cele mai urate masini ,
dacia logan ,
italieni
7 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. Kilo says:
    September 19, 2021 at 7:38 pm

    PT Cruiser de departe

    Reply
  2. adi says:
    September 19, 2021 at 7:44 pm

    Fiat Multipla a fost desemnata in aproape toate tarile din lume drept cea mai URATA masina din istorie. Nu scapa italienii de acest titlu.

    Reply
    • Egocentric says:
      September 20, 2021 at 1:58 am

      Nu te-ai putut abtine sa nu le-o dai inapoi…este un semn de inteligenta emotionala redusa…

      Reply
      • dacia says:
        September 20, 2021 at 1:43 pm

        Fabricat la noi, made in gunoi.

        Reply
  3. Duster e o mașină de piaţã gospo-blondinã says:
    September 19, 2021 at 9:37 pm

    Fãrã adulter de boscheţi cu alte mărci scumpe când vreţi, dacia este frumoasă ca și-un frigider de casã.

    Reply
    • Go...logan says:
      September 20, 2021 at 1:26 pm

      Oricum , au dreptate .
      E urata ca foamea de la 1907 !
      Orice inginer proaspat iesit din facultate cred ca putea proiecta ceva mai placut ochiului decat carcasa asta ce seamana a toaleta publica mobila.
      Fara sa mai discutam de senzatia ce o traiesc pasagerii aflati pe bancheta din spate atunci cand soerul intra putin mai tare intr-o curba daca viteza masinii este in jur la 85-90 km per ora .
      Ca alora le vine sa plece prin geamul de la portiere datorita senzatiei create in viraje . Totul se datoreaza sezutului inaltat cu douazeci de centimetri fata de sezutul scaunelor aflate in fata.
      O gluma de masina.
      Exact ceva de genul ala cum e vorba aia din batrani : Am dorit sa ma cac o basina si m-am basit un caaaaaacat!!

      Reply
  4. deal says:
    September 21, 2021 at 9:46 am

    Au omis Fordul mondeo acela retro cu botul urat.

    Reply
  5. powered by Surfing Waves

    România

    Ședință de urgență în cadrul conducerii PNL. Ilie Bolojan va participa la discuții
    Liderii Partidului Național Liberal se reunesc miercuri, 22 mai, de la ora 18:00, într-o întâlnire informală la Vila Lac, pentru a discuta mandatul de negociere cu noul președinte ales, Nicușor Dan, în vederea formării Guvernului și a unei noi majorități parlamentare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Restricții de circulație pe strada Vágó Iosif din Oradea. Află când va reveni traficul la normal
    Primăria Oradea anunță închiderea provizorie a circulației rutiere pe strada Vágó Iosif, în perioada 22 mai – 21 iunie, pe tronsonul cuprins între intersecția cu strada George Enescu și intersecția cu strada Louis Pasteur, în zona pasajului CFR.

    Anunturi intreruperi energie electrica

    IEE perioada 26.05.2025 - 31.05.2025 - PL Salonta + PL Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de apă

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    TRM Poezie prezintă „Versus. Poezie contemporană”, la Teatrul Regina Maria
    Intrarea la eveniment este liberă pe bază de rezervare.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Investiții pentru centrele sociale din Bihor: opt proiecte au trecut de primele etape de evaluare
    Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială (AJPIS) Bihor a anunțat recent rezultatele parțiale ale procesului de selecție pentru finanțarea proiectelor de investiții și reparații capitale destinate centrelor sociale din județ.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    ADVERTORIAL
    Finanțare pentru mașina ta la ProvoAuto, cel mai mare parc auto second hand din vestul României! Avans 0!
    Aplică acum la ProvoAuto, pentru mașina ta preferată și vei fi ajutat cu o finanțare pentru credit auto, cu avans 0.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.