Plata în rate a crescut cu 43% faţă de anul trecut.
[eadvert]
Românii au pus mai multe produse în coşul de cumpărături, iar fiecare comandă a conţinut, în medie, 4,1 produse, şi a avut valoarea de 1.170 de lei. Comenzile plasate de clienţii Genius, abonamentul cu livrare gratuită şi alte beneficii în patru aplicaţii de comerţ online – eMAG, Tazz, Fashion Days şi Freshful – au cuprins, în medie, 6 articole şi au avut valoarea de 1.359 de lei, potrivit ZF.
Categoriile de produse care au stârnit cel mai mare interes au fost: articole de băcănie, băuturi, jucării şi articole pentru copii, produse de îngrijire personală, mobilă şi articole pentru casă sau electronice şi electrocasnice. Dintre categoriile speciale, disponibile doar de Black Friday, carnea de porc, voucherele de reducere pentru bilete de avion Tarom, pachetele turistice şi serviciile medicale au fost de interes pentru clienţii eMAG.
„Rezultatele zilei de ieri confirmă forţa comerţului online de a răspunde aşteptărilor clienţilor chiar şi după pandemie. De Black Friday, peste jumătate de milion de români au făcut cumpărături de pe eMAG, unde au descoperit un uriaş mall digital de unde au cumpărat peste 2,2 milioane de produse de la aproape 10.000 de comercianţi care vând pe Marketplace. Interesul enorm se datorează ofertelor foarte bune şi extrem de diverse, care arată că în online găseşti produse pentru fiecare buzunar şi că este loc pentru toţi,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Concluziile Black Friday 2022 la eMAG:
- Plata în rate a crescut cu 43% faţă de anul trecut, 90% dintre plăţile în rate fiind efectuate direct din contul eMAG/Wallet.
- Black Friday a accelerat plata cu cardul, metodă folosită pentru plata a 63,2% dintre comenzi, confirmând faptul că oamenii preferă să folosească o metodă simplă şi sigură de plată.
- Comenzile de pe dispozitive mobile au fost la cel mai înalt nivel, cu peste 81,9% din total.
- În premieră de Black Friday, oraşul Cluj-Napoca a preluat primul loc în topul localităţilor după valoarea medie a comenzii per client, urmat de Bucureşti, Iaşi şi Constanţa.
- Mai bine de jumătate dintre comenzile totale, adică 51,8%, au fost plasate la easybox, iar 40.000 de colete au ajuns deja din seara zilei de Black Friday în locker, mulţumită productivităţii crescute realizate cu ajutorul automatizărilor de 43 de milioane de euro inaugurate în depozitul de la Joiţa.
- 75% dintre comenzi vor fi livrate în primele cinci zile după Black Friday, infrastructura logistică fiind pregătită să asigure livrarea completă a tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie.
- Black Friday arată şi în acest an că în online se poate vinde orice, iar printre produsele speciale comandate s-au numărat 2.035 de nopţi de cazare, 9 automobile, dar şi 35,2 de tone de carne de porc.
Top categorii de produse comandate
- Băuturi, băcănie şi petshop: 380.366 de bucăți
- Jucării şi articole pentru copii: 364.139 de bucăți
- Parfumuri, îngrijire personală şi cosmetice: 276.772 de bucăți
- Mobilier şi produse pentru casă: 204.135 de bucăți
- Electrocasnice mari şi mici: 165.194 de bucăți
- Bricolaj, grădină şi auto: 142.544 de bucăți
- Telefoane, tablete şi gadgeturi: 138.813 de bucăți
- Laptopuri, IT, birotică şi papetărie: 128.049 de bucăți
- Televizoare, audio- video, gaming, cărţi: 119.159 de bucăți
- Fashion şi sport: 102.801 de bucăți
MEDIAFAX
Citiți principiile noastre de moderare aici!