Secretarul de Stat și șeful DSU, Raed Arafat a anunțat luni după-masă, în cadrul unei conferințe de presă noile modificări.
[eadvert]
Una dintre prevederi este eliminarea listei țărilor cu risc epidemiologic ridicat. Astfel, nu se va mai ține cont de zona în care se încadrează un anumit stat/teritoriu în funcție de incidență.
În cazul persoanelor nevaccinate, care doresc să intre în țară, în cazul în care nu vor prezenta un test negativ COVID, un certificat verde sau nu vor face dovada trecerii prin boală, se va institui carantinarea acestora pentru o perioadă de 5 zile.
Contacții direcți ai unei persoane confirmate pozitiv cu virusul Sars-CoV-2 vor trebui de asemenea să stea în carantină pentru o perioadă de 5 zile.
De asemenea, se vor excepta de la măsura carantinării contacții direcți au unei persoane confirmate, dacă aceștia se află în perioada de 90 de zile ulterioare izolării ca urmare a confirmării pozitive pentru virusul SARS-CoV-2.
Vezi mai jos DOCUMENTUL CNSU, intrat în vigoare începând de luni, 31 ianuarie, nefiind necesară o hotărâre de guvern în acest sens.
Trimite articolul
XS-au intrunit pe dracu sa ii duca fac exact ce li se spune . Cdc in Sua au schimbat zilele pentru carantina In noiembrie pac s-Au intrunit “ eminentele” sa si arate ce iubesc ei populatia ? Minciuni la greu , pina la virgula se copiaza tot ce li se spune Arafat nu are un singur gind original care ii apartine .
Sa trecut la faza urmatoare: a inceput promovarea pedogiliei ca newnormal
Doar au vazut ca oile inghit orice
Dupa ce i-au dadacit pe toti e normal sa se revina la “normalitatea” lor
Ne povestește Arafat doctor anestezist despre viruși…
Vai și amar…
-
Daca tu atât ai înțeles, doar ce profesia are…
chiar e “Vai si amar…” … dar de tine!
El iți “povestește” acolo in calitate de : Secretar de Stat, Șef al Departamentului pentru Situații de Urgență –
Ministerul Afacerilor Interne!Daca o sa studiezi puțin organigrama instituției respective o sa iți dai seama ca acolo sunt o grămadă de oameni care sunt INDREPTATITI, prin natura profesiei lor, sa iți povestească despre viruși!
Faptul ca tu vezi doar exponentul unei instituții si echivalez “omul” din fruntea ei cu acea instituție sau chiar funcția de conducere, e destul de …sa ii spun pe limbajul tău, “nasol”…
asta e ca si in armata, dar cred ca nu ai servit, “funcția bate gradul” 🙂 sper ca înțelegi!Tu in “calitate” de CE … ne povestești?
-
Băi Florinel,
Zici că funcția bate gradul.
Vezi că și la dictatorul Ceaușescu funcția bătea gradul.
Mare prost poți fi atunci când asculți un măcelar care vorbește despre flori.
Adică un anestezist cum e Arafat îți vorbește de viruși.-
omule, ești DUS rău, da rău de tot!
tu înțelegi ca el iți vorbește in calitate de : Secretar de Stat, Șef al Departamentului pentru Situații de Urgență –
Ministerul Afacerilor Interne!NU DE DOCTOR, anestezist sau chiar medic homeopat … 🙂 ,iți vorbește in calitate de SEF al DSU!
E așa de greu de înțeles?
-
-
Vaaaai civilizat, zis și Unom șefu la pupurei, sa știi ca toți ne-am pisat pe noi de respect fata de funcțiile derbedeului la care tu ii faci curling. Bai koaie, vezi ca și Mengele a avut funcții și nu orice funcții și a fost și medic pe deasupra. Căpitan SS, medic militar, șef al medicilor de la Birkenau.
Hai sa nu echivalam lagărul cu “îngerul” și sa ii facem o statuie la ” înger”. Îngerul morții. Dacă înțelegi ce vreau sa spun.
Cam seamănă unul cu altul.
Penibilule, vezi ca ne ataca rusii, te lasă în cucu gol, papagalule.
-
Florin,să înțelegem că tu ești nevasta lui Arafat de îl aperi așa.
Arafat doctor anestezist nu a reușit să găsească cu SMURD-ul său un avion prăbușit în munții Apuseni.
Au murit oameni din cauza asta.
Și acuma el ne vorbește despre viruși.
Jenant…
Penibil…
-
Noroc cu tine Nelule că dacă știau de tine te chemau să te învârți ca libelula să-i găsești.
Toți nimicii și nepricepuții râgâie păreri. Băi Nelule, stai pe meseria ta și mai scutește-ne. -
Domnule copy-paste,
înțelegem ca tu ești nevasta lui de îl cunoști așa bine si te comporți ca un amorezat nesatisfăcut!
Eu nu cred ca in atribuțiile celor de SMURD era sa găsească acel avion prăbușit in munți! Ca de obicei iarăși e un talmeș -balmes in gândirea ta! Iar ești orbit de ura si iți marginalizezi gândirea, fie ea si așa minuscula cit e!
repet: El iți “povestește” acolo in calitate de : Secretar de Stat, Șef al Departamentului pentru Situații de Urgență –
Ministerul Afacerilor Interne!Spre știința ta, user cameleonic (raportul CIAS) :
Cu privire la acțiunea de căutare și salvare
Pentru localizarea accidentului, avionul a fost dotat cu baliză de localizare de tip ELT. Aceste tip de baliză emite semnale pe frecvențele 121,5 MHz și 406,0xx MHz.[29][30] Frecvențele de 406,0xx MHz pot fi recepționate doar de către sateliții Centrului COSPAS – SARSAT (Centrul de Căutare-Salvare Satelitară), prin Centrul de la Moscova (MCC), ori aceasta n-a răspuns în cursul zile de 20 ianuarie.[7]Încă din raportul de anchetă preliminar, CIAS a precizat că baliza ELT cu care a fost echipat avionul a fost de tip ARTEX C406-2.[31] Acest tip de baliză emite pe toate cele trei frecvențe: 121,5 MHz, 243 MHz (actual scoasă din uz) și 406,0xx MHz, folosind pentru aceasta două cabluri diferite spre antene.[32] S-a constatat că LED-ul balizei clipea, ceea ce a fost o confirmare că baliza funcționa, însă cablul de legătură spre antena de 406 MHz a fost rupt de la bază și nu a fost găsit la locul accidentului,[31] situație confirmată în raportul final care recunoaște că acest aspect rămâne neelucidat.[2] În aceste condiții, afirmația că MCC Moscova că n-a recepționat în timpul accidentului semnal de pe teritoriul României[33][34] se explică.
Inițial, STS a afirmat că localizarea s-a făcut de la primul apel la 112,[35] însă localizarea a fost greșită, drept care a fost deschisă o anchetă și asupra acestui aspect, ce a urmat să stabilească dacă vina a aparținut STS sau operatorilor de telefonie mobilă.[10] Din recomandările raportului lui Gabriel Oprea a reieșit că la data accidentului procedura de localizare pe baza apelurilor telefoanelor se aplica doar în cazurile cerute de justiție, nu și în caz de accident.[7][36] Din partea IGPR, Petre Tobă a declarat că echipamentul de localizare a semnalului GSM era montat pe o autospecială de poliție și cântărea 300 kg, iar pentru a face localizarea trebuia deplasat în proximitatea terminalului GSM, ori autospeciala era în momentul accidentului lângă București și nu putea ajunge în Munții Apuseni decât în 6-8 ore. Tot în acea declarație el a prezentat scuza neutilizării acestui echipament din considerente de legalitate, respectiv lipsa mandatului unui magistrat, sistemul fiind destinat doar instrumentării cauzelor penale.[37] Aceste declarații au contrazis faptul că la nivel european exista obligația localizării celor ce sună la 112 în caz de accident.[38] În plus, și aici — ca la orice accident aviatic — s-a deschis o anchetă penală, ceea ce ar fi justificat folosirea sistemului.[39]
STS a afirmat că deși s-a făcut tot posibilul, nu s-a reușit localizarea prin GPS a telefoanelor de la locul accidentului.[7] Din acest motiv în 2008 Comisia Europeană a inițiat o procedură de infringement împotriva României,[38] însă această procedură a fost închisă prin eforturi diplomatice[40] doar în urma promisiunii că problema ar fi urmat să se rezolve.[41] Abia în 2009 s-a început implementarea infrastructurii, doar pentru București, fiind cheltuiți peste 10 milioane de lei.[42] După cum a reieșit din accident, nici la data acestuia sistemul nu era funcțional la nivelul întregii țări. Pe de altă parte Gary Machado, directorul executiv al Asociației Europene a Numărului de Urgență (engleză European Emergency Number Association – EENA), a afirmat că nu sistemul românesc 112 a fost de vină pentru localizarea imprecisă a accidentului, ci legislația și modul în care 112 era reglementat, lucru care trebuia să fie schimbat. El a considerat că imprecizia datelor de care a dispus Sistemul Național Unic de Apeluri de Urgență (112) s-a datorat d-nei Neelie Kroes, vicepreședinte al Comisiei Europene, care pe parcursul mandatului său (5 ani începând din 2010) a refuzat să reglementeze ca operatorii de rețele de telefonie mobilă să trimită sistemului 112 informații despre localizarea exactă a apelantului (transmiterea coordonatelor GPS din telefon).[43][44] Raportul final al CIAS a indicat drept coordonate ale locului de impact 46°33′15.45″N 22°58′49.53″E, date oferite de sistemul de navigare GPS.[2]
În raportul lui Gabriel Oprea s-a afirmat că frecvența de 121,5 MHz a putut fi recepționată de ROMATSA, dar nu a putut fi folosită pentru localizarea de pe sol.[7][30] Echipamentul necesar localizării în teren era un receptor radio ușor, în stilul celor folosite pentru vânătoare de vulpi (v. la ELT). În anexa 1 a raportul final al CIAS s-a semnalat faptul că în România serviciul de căutare și salvare (engleză Search and Rescue – SAR) nu era specific diferitelor situații ci era încorporat în IGSU, care era conceput pentru operațiuni de salvare în masă, ce necesitau mobilizarea unor resurse logistice mari, dar într-un mod lent. Centrul de comandă SAR (CC-SAR) din cadrul ROMATSA nu dispunea de resurse logistice proprii, el putea doar apela la IGSU, care însă nu dispunea de resurse cum ar fi elicoptere dotate cu stații de recepție pe 121,5 MHz, cu timp de reacție de ordinul minutelor.[2] În ce privește alarmarea, raportul a arătat că responsabilitatea ar fi revenit ROMATSA doar dacă alarmarea ar fi provenit de la controlorii de trafic, însă ea a fost făcută la 112, astfel că responsabilitatea ROMATSA s-a redus la punerea la dispoziție la cerere a informațiilor de care a dispus.[2]
Recomandările raportului final al CIAS
Conform scopului său, raportul final a făcut o serie de recomandări (nu sunt citate literal):[2]precizarea modului gestionării de către furnizorii de trafic aerian a situației în cazul nerespectării planului de zbor;
înăsprirea cerințelor privind întreruperile de zbor pentru clasa MEP;
îmbunătățirea comunicării interdepartamentale în cazul activităților SAR;
procedură de informare privind introducerea noilor frecvențe radio;
procedură pentru reluarea zborului la clasa MEP după o întrerupere mai mare de 3 luni;
definirea poziției postului de pilotaj principal la avioanele de tip BN-2;
obligativitatea verificării cunoașterii regulilor de raportare a accidentelor către CIAS de către managerii din aviația civilă (accidentul n-a fost raportat regulamentar);
obligativitatea agenților economici din domeniu de a asigura instruirea personalului cu privire la raportarea accidentelor și incidentelor grave de aviație civilă;
precizarea sarcinilor fiecărui membru al echipajului în toate etapele misiunii (Iovan a omis unele briefinguri);
instruirea controlorilor de zbor privind procedurile în situații de schimbare a regulilor de zbor pentru a evita ambiguitățile.UNDE SCRIRE DE SMURD???
In ce raport???
“chiar e “Vai si amar…” … dar de tine!”-
De,că doar avionul s-a prăbușit în jungla din Amazon, și SMURD-ul lui Arafat nu cunoștea frecvența pe emisfera sudică.
Căcat ascuns sub preș. -
D-le Florin, dacă tot îi apărați așa fervent, care este logica de ai carantina pe cei “nevaccinați” iar pe ceilalți nu, când toată lumea știe că ambele categorii primesc și transmit indiferent de situație ?
Acesta este doar una din multele anormalități inumane, ilegale și neconstituționale, pe care acești oameni le fac după niște tipare cu marjă mică de abatere.
-
Vaccinatea trebuia sã fie obligatorie.
Afirmație a lui Luc Montagnier, virolog francez de renume internaţional și laureat Nobel în Medicină : “Pentru cei care au luat şi doza a treia, mergeţi şi faceţi un test SIDA. Rezultatul vă poate surprinde. Apoi daţi in judecată Guvernul.” Se pare că au fost introduse gene comune cu HIV prin în vaccinurile mARN. Se vor vedea în perioada următoare, nu la toată lumea, o scădere generalizată a sistemului imunitar, asemănător HIV. Se știa asta de la începutul vaccinării, medicii neafiliați au afirmat, dar prin faptul că informația se repetă acuma foarte recent înseamnă că este posibil să fi apărut deja cazuri. Nu vă mai vaccinați, dacă țineți la sănătatea voastră! Pandemia e gata, toți am trecut prin boală, toți avem imunitate.
Bihon despre asta nu scrieți nimic?
Cluj, cel mai vaccinat oraș după București închide școlile din cauza creșterii numărului de oameni răciți.
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/numarul-mare-de-infectari-cu-sars-cov-2-afecteaza-si-activitatea-scolara.html
Raed Arafat, în Cartea Recordurilor pentru ”cele mai multe accidente de elicopter fără niciun vinovat”
Mulțim eroului în halat alb cu buzunare, Arafat.
Declarațiile autorităților după incendiul de la Spitalul de Boli Infecțioase din Ploiești, unde și-au pierdut viața doi pacienți Covid, au fost absolut halucinante. Raed Arafat a încercat să arunce vina în spatele morților, care, vezi Doamne, erau foarte agitați și au încurcat-o pe infirmieră să schimbe tubul de oxigen.
https://www.national.ro/coronavirus/bolnavii-arsi-scoti-vinovati-de-arafat-erau-foarte-agitati-742147.html
Arafat ar trebui să plătească toate izolatele