Pe grupurile de pe rețelele de socializare create de clienții companiei problema facturării a fost sesizată încă din toamnă, iar compania a promis că va veni cu lămuriri.
Acum, Hidroelectrica a anunțat că noul sistem informatic de facturare a fost implementat cu succes.
[eadvert]
„Ne bucurăm să vă aducem la cunoștință faptul că Hidroelectrica a implementat cu succes noul sistem informatic de facturare. Acesta integrează soluții software de ultimă generație capabile de gestionarea optimă a numărului crescut de clienți casnici și non-casnici aflați actualmente în portofoliul societății, precum și a acelora care vor dori să încheie contracte de furnizare pe viitor.
Vă asigurăm că facem eforturi pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor oferite tuturor clienților, iar trecerea la noile programe informatice a reprezentat unul dintre pașii absolut necesari făcuți în această direcție. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat de perioadele de întârziere în emiterea facturilor”, spun cei de la Hidroelectrica.
Termen de plată și eșalonare
Hidroelectrica mai spune că termenul de plată a facturilor este de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.
„Dacă vă aflați în dificultate în ceea ce privește plata facturilor, aveți posibilitatea de a opta pentru eșalonarea sumelor restante, plata urmând a fi făcută în maximum 6 rate lunare, de valori egale. Pe perioada eșalonării vor fi achitate facturile curente, împreună cu ratele rezultate din cererea de eșalonare”, transmite Hidroelectrica.
Sursa: aradon.ro
Trimite articolul
XDeci când?
-
Altă întrebare!
Si totusi cind vin facturile? Nu s-au emis facturi de la 1 iunie 2022.
-
Taci si plateste. Trebuie bani pentru dezvoltare. Vorba lui Bolojan, orasul e important nu oamenii, ei vin si pleaca , orasul ramane. Nu iti place poti sa pleci