Potrivit actului normativ, arată Ministerul Economiei într-un comunicat, baza de calcul a ajutorului va trebui certificată şi asumată de către un expert contabil sau o societate de expertiză
contabilă, membri CECCAR, selectaţi şi remuneraţi de către aplicant. La alegere, baza de calcul poate fi certificată de către un auditor financiar sau o firmă de audit, membri ai Camerei
Auditorilor Financiari din România, selectaţi şi remuneraţi de către aplicant.
[eadvert]
În aceste condiţii, Ministerul Economiei face apel la potenţialii beneficiari să pregătească din timp raportul de expertiză contabilă, întocmit conform reglementărilor CECCAR – Standardului profesional nr. 35 „Expertize contabile” sau, după caz, a raportului de audit, întocmit conform ISRS 4400 „Misiuni pe baza procedurilor convenite”.
Alături de raport, ar trebui întocmită şi anexa la acesta (raportul sinteză), asumat de expertul contabil/auditorul financiar. Anexa la raport va fi realizată conform Anexei nr. 7 la procedura de implementare a schemei, care este în consultare publică.
Sursa: Mediafax
Trimite articolul
Xtara birocratiei a adeverințelor și expertizelor. oamenii mor de foame și voi le cereți hârtii.
Ãia care veneau la horeca nu mai au banii.
Dozatoare de cafea., rulote, grãtare.