Accidentul a avut loc vineri, 24 aprilie, pe DN1, la Predeal. În accident au fost implicate două autovehicule, o motocicletă și un autoturism.
La fața locului s-au deplasat două echipaje SMURD și o autospecială cu apă și spumă. Conducătorul motocicletei a fost în stop cardio-respirator, însă eforturile paramedicilor nu au putut să îl salveze.
„Un bărbat în vârstă de 44 ani care se deplasa în calitate de motociclist pe raza orașului Predeal, a intrat în coliziune cu un autoturism.În urma impactului, motociclistul a fost rănit, personalul medical declarând ulterior, decesul acestuia. Polițiștii au întocmit dosar penal în care efectuează cercetări pentru a stabili cu exactitate cauzele si împrejurările în care a avut loc accidentul”, se arată într-un comunicat al IPJ Brașov.
Accidentul petrecut în după-amiaza zilei de vineri, 24 aprilie, din Predeal, în urma căruia un motociclist a murit, a fost surprins e camera de bord a unui participant la trafic.
Newsbv specifică că data camerei de bord nu era setată, în imagini fiind prezentat accidentul produs vineri, 24 aprilie, la Brașov. Din videoclip, se poate observa cum, motociclistul, care nu purta cască de protecție, a depășit în viteză atât autoturismul care avea instalată camera de bord, cât și un TIR pe linie dublă continuă și practic a intrat într-un autoturism care a virat la stânga spre o stradă laterală.
Din videoclip mai reiese un aspect. Cu doar câteva sute de metri înaintea impactului, bărbatul de 44 de ani, conducătorul motocicletei a trecut pe lângă un echipaj de poliție, ce supraveghea buna desfășurare a traficului. Se pare că motociclistul era un consilier local în Predeal, care dorea să candideze la funcția de primar.
Trimite articolul
XMotociclistii , donatorii de organe .
-
Un bulangiu. Sportster-urile japoneze sunt pentru fetite, fatalai si poponari. Si, din pacate nu ducem lipsa la norma de hipochimene, dar lasa ca macar uite, ca ocazional se poate sa se mai debaraseze si balta de specimenele variate ale naturii . Orice barbat adevarat daca are sange piloteaza un chopper, cruiser sau tourer (minim 1.6L, preferabil carburator cu aprindere mecanica din pedala- daca e posibil). Dirt-bike si enduro pot fi exceptate pentru sportivi, insa doar pentru off-road, in nici un caz pentru drumuri publice. Ambitia oricarui macho-man nu poate sa vrea sa pupe ceva mai prejos decat un Harley Road King. Prin comparatie, este predilect destinul “japonezilor” sa ajunga carne de tun in statisticile funebre.
-
Ba tu esti mai prost decât isi poate imagina cineva fute in mortii tai cu comentariu tau de kkt sper sa iti împraștii creierii pr asfalt tot de pe un harley de ala de bărbați travestiti asa ca tn
-
-
Hai motociclistii, comentati si voi, cine era vinovat? Aia de la drumuri ca au pus linia continua, soferul TIR-ului, soferul care filma, sau soferul care facea la stanga? Pe de alta parte adevarat sloganul politiei: coruptia ucide, daca politistii ii faceau datoria, il intrebau pe tembel de casca si il temperau putin, acum poate era in viata, asa omul vazand ca e invincibil in fata legii s-a crezut superman.
nici cel care a virat stânga peste linia dublă continuă nu e nevinovat!
-
Lasa-l tu pe ala. singurul vinovat este sinucigasul cu motocicleta!
-
fals
-
-
tin sa te anunt ca unde a virat masina la stanga este linie discontinua dubla. verifica pe google maps. pe video se para ca e continuu dar nu-i. asa ca n-are nici o vina soferul masinii.
-
Eu parca vad ca doar o banda este interupta, cea din stanga…., poate ma insel, dar asta inseamna printre altele si vina soferului.
-
-
Ia vezi google maps ce linie arata
62 DN1
https://maps.app.goo.gl/VoFFqyQk6T6jp1H96
Singura vina o poarta motociclistul, care a depasit pe linie dubla continua-
linie continuă sau nu, cel care a virat stânga nu s-a asigurat, asta e clar! Dacă se asigura, Mad Max mai trăia preț de următorul viraj…
-
m-am uitat, mersi! Lămurit, nu cunoști semnificația marcajelor! Este exact ce se vede și în filmare, adică în acea intersecție nu se virează stânga! Aș vrea să te văd pe Waze ca să știu cum să stau cât mai departe de tine
-
Care semnificatie a care marcajelor?
Esti cumva biciclist?
Pe asfalt este linie dubla discontinua, indicator de orice fel nu exista inaintea intersectiei cu viraj spre stanga…ce insinuezi?
Lasa-l pe red bull sa zboare, ca doar asta a vrut…a facut un “stoppie” numa’ ca nu i-a iesit :)))-
CORECT!
-
se pare că ai nevoie și de un consult oftalmologic, lungimea secțiunii întrerupte este inegală. Permite viraj stânga doar la ieșirea din strada sau parcarea laterală, nu și de pe drumul principal spre stânga, de aceea linia continuă din dreapta este mai lungă
-
-
-
bravo domnule, cum ai gasit asa perfect zona pe google maps? se potriveste acoperisul verde si chiar si inscriptia de pe blocul de vis-a-vis vizibila in al doilea video, care e facut de pe partea stanga a drumului, acolo unde vroia sa mearga jeepul . Liniile alea sunt puse acolo sa arate pe unde sa o iei ca cand vrei sa o iei la stanga, ca sa nu tai intrarea laterala. Per total foarte nesigur drumul E60 prin localitate… daca ai voie sa o iei la stanga in loc sa existe sensuri rotative, e rau si pentru fluiditatea circulatiei si pentru siguranta: https://www.scoalarutiera.ro/curs-legislatie/codul-rutier/marcaje-rutiere
-
-
Probabil esti si tu un motociclist. Ce dracu le iei apararea cand vezi cat sunt de idioti >?!?!?!?!?
-
habar n-am cum se pornește o motocicletă 🙂
-
Dar nici de reguli de circulatie nu ai habar inspectore cu waze.
-
-
-
Unde a virat la stânga era întrerupta linia.
O combinatie fatala intre un rahat de politician si un rahat de motociclist. Doua categorii gretoase. De taranoii din masina nu mai vorbim.
-
Guy prostule da ce treaba are cel cu masina de il faci taranoi ? Retardatule care esti
-
Sa i-o sugi lui tac-tu impreuna cu boul ala de mai jos Garcea.
-
-
Intelectualule !
Domnul cu autoturismul e de vina pentru ca nu a circulat preventiv, trebuia sa se asigure din spate inainte de a vira si in plus nu a semnalizat intentia de a vira.
-
Da sa stii ca motociclistul a condus foarte preventiv, asa de preventiv ca acuma e in loc bun. La cât de destept esti si tu esti probabil pe drumul cel bun.. sa depășești pe dubla continua o masina si un camion e preventiv ??
-
Daca o sa observati motociclistul luat prin surprindere va actiona frana de pe roata din fata ce va face ca motocicleta sa se ridice de spate ceea ce a agravat situatia. Conducatorul autoturismului e posibil sa nu-l fi vazut de tir, iar motociclistul efectuand depasire in cascada l-a surprins.
-
-
Din pacate ai dreptate. Conform legii la schimbarea directiei de mers ai obligatia sa te asiguri, asa zice legea, deci si din fata si din spate. Nici mie nu mi se pare normal dar … In momentul in care a inceput efectuarea virajului la stanga motociclistul se afla in depasire deci vinovat de producerea accidentului este soferul autoturismului. Din cauza ca motociclistul nu purta casca de protectie sa speram ca nu va fi acuzat de crima prin imprudenta.
Yes, a mai murit unul!
Nici acum drumurile nu sunt destul de libere pentru motociclisti. Si se mai mira lumea ca ma bucur de fiecare data cand moare unul.
-
Esti un rebut retardat mintal
-
Comentariul tău…fără cuvinte
-
A observat cineva, ca filmarea e din 2017? Multumim bihon ca ne tii la curent!
-
Daca citeai articolul te lamureai care-i problema cu datarea filmarii. Uite unde era ochi de soim, deontologul.
-
-
Gândiţi-vã numai ca şi element de detaliu al vieţii noastre pe şosele :
Existenţa micii zone cu linie întreruptã brusc pe aliniamentul unei linii continue lungi.
Existenţa micii zone cu linie dublã întreruptã brusc pe aliniamentul unei linii duble continue lungi.
Neexistenţa vieţii curmate brusc din cauzã de insuficienţã cerebralã la astfel de marcaje-surprizã.
Surpriza ca şi insula de calmare cu mulţi rãniţi, morţi şi luãm fonduri europene pentru mobilitate mortalã.
Surprizã, viaţa are mobilitate.
-
Si ce legătură are acel marcaj cu depăşirea pe linie continuă ?🤔
-
Taie brusc viaţa crezând că linia este uniformă.
A fost o vreme când astfel de variație BRUSCÃ la marcaje era considerată DE NEFÃCUT.
Poţi sã iei cazul unei ambulanţe în depãșire,poliţie, militari…
Important ar fi ca și cei care citesc aici, sã poatã schimba modul periculos de a face și mai mortalã circulatia.
-
-
„micile zone cu linie întreruptă” sunt pentru accesul din străzile laterale pentru cei care virează la stânga
-
O picturã vicleanã a celor care vor să cheltuie mai puţin pe amenajări la drumuri.
-
eu cred ca era localitate si avea voie sa o ia la stanga: in plus era si marcaj discontinuu.. ca era mai mic sau mai mare, era discontinuu.. https://www.scoalarutiera.ro/curs-legislatie/codul-rutier/marcaje-rutiere
-
Ma intereseaza spre deloc cine era motociclistul. In primul rand nu avea casca de protectie, lipsa acesteia probabil a dus si la decesul acestuia, insa se pare ca romanului nu-i prieste nici soseaua libera. Ca motociclistul este vinovat efectuand depasire in cascada, ok, insa am impresia ca si conducatorul auto a virat la stanga peste linie dubla continua, cel putin asa parea din inregistrare. Revin la ce am mai spus cu ceva vreme in urma condusul unei motociclete puternice nu este o joaca de copil.
Cine circula cu motocicleta/scooter pe drumurile publice fara casca, e oligofren. Asta se pare ca a fost un gen special de oligofren, politician pe deasupra.
un kamikaze,idiot care vrea respect in trafic de la soferi.foarte bine ca sa prapadit.un bou mai putin.
Cel care a virat la stânga, avea linie dublă continuă ?
Aia ce au filmat, sunt mari idioți
Dacă te uiți bine pe filmare o sa vezi ca la fiecare intersecție era întreruptă linia continuă ca să ofere posibilitatea de a se vira la stânga sau dreapta pe străzile laterale, în cazul de fata, doar politia și motociclistul sunt de vina.