Din primele cercetări efectuate la fața locului s-a stabilit că microbuzul a intrat în coliziune cu un camion parcat pe banda de urgență.
[eadvert]
IPJ Arad informează că “din informațiile primite de la Unitatea de Primire Urgențe Arad, 13 persoane sunt rănite ușor, o persoană în stare critică și două au fost rănite grav – leziuni interne și fractură la gleznă. Astfel – până în acest moment – sunt 13 persoane rănite ușor, trei persoane rănite grav și una decedată.
În accident a fost implicat un microbuz de transport persoane, cu 17 persoane – cu tot cu șofer – toate de naționalitate ucraineană. Microbuzul a intrat in coliziune cu un autotren parcat pe banda de urgență, pe autostrada A1, la ieșire spre Ungaria.
În urma impactului a decedat o persoană, pasager in microbuz, unei persoane de sex feminin fiindu-i efectuate manevre de resuscitare. În vehicul mai era un minor de 8 ani, acesta fiind transportat la spital împreună cu ceilalți pasageri, în vederea acordării de îngrijiri medicale. În acest moment s-a reluat traficul pe banda a doua”.
De asemenea, o femeie, pasager în microbuz, care se afla în stop cardio respirator a fost resuscitată la fața locului și transportată, în viață, de un echipaj SMURD – Terapie Intensivă Mobilă la Unitatea de Primire Urgențe Arad. Alte două persoane au suferit traumatisme grave, în timp ce restul pasagerilor microbuzului nu au traumatisme care să le pună viața în pericol.
“Începând cu ora 03:50 a fost activat Planul roșu de intervenție al județului Arad deoarece numărul victimelor depășește 11. Toate cele 16 victime au fost transportate la Unitatea de Primire Urgențe Arad”, a declarat maiorul George Pleșca, purtătorul de cuvânt al ISU Arad.
La fața locului au acționat forțe ale Detașamentului de Pompieri Arad, SMURD și Serviciului de Ambulanță Județean Arad.
Sensul de mers înspre Nădlac, al autostrăzii, a fost blocat în urma producerii accidentului. Urmează să se stabilească și cauzele producerii accidentului. În momentul sosirii la fața locului a echipajelor de prim ajutor, microbuzul se afla răsturnat pe o parte, lângă un camion.
Trimite articolul
Xnumai idiotii opresc pe autostrada fara sa ia toate masurile de semnalizare necesare si OBLIGATORII!!! Soferul tirului e bun de plata ca parcarea pe autostrada este interzisa!
-
Mare dobitoc esti dorele… Nu a zis nimeni, ca nu fost cu avarii de exemplu… Cu siguranta nu o fost oprit sa-si faca cafea, sau somn. Ala daca o venit din ucraina, cine stie de cad o condus, poate o adormit, sau orice. Camionu mai mult ca sigur nu avea nici o vina. Microbuzul cu vitea aia NU avea ce cauta pe banda de urgenta.
-
De ce ești prost si nu asculți si interviul șoferului boule? Tirul era oprit in coloană dar ce sa stii tu ce e aia coloană la ieșirea din arad spre ungaria cand tu nici nu iesi din sat .
-
Esti prost tare
-
” Microbuzul a intrat in coliziune cu un autotren parcat pe banda de urgență, ” repetare pentru prostti crescuti!
-
Clar ești prost. Cap de pulă tu nu te uita ce au scris ăștia ascultă omul ce zice in clip. Sper ca nu te înmulțești
-
Esti prost crscut, mata nu op putut face nimic cu tine asa ai ajuns un rebut!!
-
Ce cauta microbuzul in banda de urgenta?
-
-
-
Îsi astepta randul la controlul vamal. Sa vii intr-o zi in vama bors 1 si vama bors 2 sa vezi cum asteapta camioanele in coloana pe banda de urgență
-
Expresie tipic utilizata de niste incompetenti care scriu un articol de presa ptr.senzational.
Cei ce au construit autostrada au avut de respectat niste norme impuse.
Nu le-a spus nimeni ca politistii sau vămuistii maghiari vor deschide camion cu camion si vir cauta dupa emigranti sirieni sau palestinieni numai ca sa fie siguri ca nu le inmultesc muierile si le strica samanta nationalist sovina.
Cel ce vine cu TIR-ul din celalalt capat al Romaniei, ajunge in apropierea frontierei si gaseste gramada de alte camioane oprite pe banda dreapta in asteptarea controlului efectuat de hungauari.
De intors nu se poate intoarce ca nu are unde si nici nu se poate fuzic. De depasit coloana nu are voie .
De iesit din autostrada nu are pe unde , ca pina in frontiera totul e blocat, iar cu TIR-ul nu are voie sa treaca pe la turisme.
Asa ca ….. ramane varianta de a se aseza la coada. Lungimea cozii depinde de sărgul cu care vamuistii hungauri lucreaza. Poate fi de unul – doi sau 8 -10 km.
Omul sta cuminte si asteapta inaintarea coloanei.
Nu parcheaza !!!
Asa cum scriu artistii astia de ziaristi.
Ci opreste sau stationeaza in functie de perioada care se scurge intre o perioada sau alta cand inainteaza coloana.
Si de obicei (mai ales pe timp de noapte), cine este ultimul in coloana lasa lumina de pozitii aprinsa si avariille.
Deci este imposibil sa nu vezi.
Plus ca in apropiere de vama pe autostrada sunt insemne de circulatie care indica ca este posibil sa se formeze cozi si trebuie redusa viteza.
Asta este in orice vama, in apropierea oricarui punct de frontiera dintte doua tari din care macar una nu este membra a spatiului Schengen.
Ucrainianul cu microbus inmatriculat in Cehia nu avea cum sa nu stie aceste luvruri.
Dar el nu a vazut nici semnele de circulatie si nici camionul.
Asa se nasc tragediile.
Se dau permisele de conducere ptr.transport persoane si ptr.vehicule grele ptr.transport marfa, mult prea rapid si usor.-
In sfarsit un punct de vedere obiectiv, corect!
-
Lasa tu sovinismul, cu restu de acord.
-
-
-
Se vede ca nu ai ieșit niciodată din tara sau chiar din satul care îl faci de ras,acolo e coada la camioanele care ies din tara,pe banda de urgenta