Scopul municipalității este consolidarea prezenței orașului pe piața internațională și atragerea unui număr mai mare de turiști către Oradea, informează municipalitatea.
Acțiunea de promovare a orașului vine în contextul lansării zborurilor directe Oradea-Londra operate de HiSky, începând din octombrie. Această nouă rută contribuie la facilitarea accesului turiștilor britanici către Oradea și întărește eforturile de promovare internațională a destinației.
„Visit Oradea este prezentă la standul României alături de alți 34 de expozanți printre care Visit Borșa – Maramureș, Visit Timișoara, Sibiu, Visit Craiova, Discover Eco-Romania, Global Transilvania Medical Tourism și alți operatori din industria turismului din România”, a precizat Visit Oradea.
Cu peste 40.000 de profesioniști din turism care participă anual, WTM London este un centru de referință pentru prezentarea celor mai noi destinații și produse din turism și oferă o oportunitate excelentă pentru întâlniri de afaceri și parteneriate strategice.
Prin această prezență, Visit Oradea își reafirmă angajamentul de a promova Oradea ca o destinație turistică de top, contribuind la dezvoltarea turismului local și atragerea vizitatorilor internaționali.
Citiți principiile noastre de moderare aici!