Vaccinarea ar putea veni la pachet şi cu alte beneficii, nu doar mersul la concerte sau intratul pe stadion. Aplicaţiile de dating din SUA au bătut palma cu oficialii de la Casa Albă ca să ofere utilizatorilor vaccinaţi mai multe funcţii.
[eadvert]
Tinder sau Bumble ar putea introduce insigne speciale sau chiar acces gratuit la conţinutul de tip premium.
„Vor permite utilizatorilor să filtreze în mod special pentru a vedea numai persoanele vaccinate şi vor oferi conţinut premium, însă deocamdată nu pot intra în detalii. Dar aparent, acestea includ funcţii precum boost-uri şi super-swipes”, a declarat Andy Slavitt, consilier medical la Casa Albă.
Cu ajutorul parteneriatului, Administraţia Biden s-ar putea apropia mai uşor de atingerea obiectivului de 70% din americani vaccinaţi până în iulie. Acum sunt la 60,5%.
„Oamenii sunt interesaţi şi de alte lucruri în viaţă în afară de vaccin, dar vaccinul le permite să revină la lucrurile de care se bucură cu adevărat în viaţă. Am găsit în cele din urmă singurul lucru care ne face pe toţi mai atrăgători, vaccinarea”, adaugă Slavitt.
Printre aplicaţiile care s-au implicat în campania de vaccinare din SUA se numără şi companiile Uber şi Lyft. Acestea oferă curse gratuite celor care merg la centrele de vaccinare.
Sursa: Mediafax
Citiți principiile noastre de moderare aici!