Cu peste 30.000 de comenzi înregistrate în primul semestru, Dacia Spring 100% electric este numărul 1 în vânzările de vehicule electrice către persoane fizice din Franța, iar Dacia Jogger promite să fie un nou succes, cu peste 50.000 de comenzi în 6 luni și un mix de peste 60% în versiunile superioare în Europa, mai arată compania.
[eadvert]
Renault a avut venituri de 21,1 miliarde euro, stabile comparativ cu prima jumătate a anului 2021, în ciuda scăderii cu 11,9% a vânzărilor la nivel mondial în perioada respectivă, într-un mediu de piață încă perturbat. Marja operațională a Grupului este de 988 milioane euro (4,7% din venituri), ceea ce reprezintă o îmbunătățire de 556 milioane euro și 2,6 puncte față de primul semestru din 2021.
La 16 mai 2022, Consiliul de Administrație al Renault Group a aprobat în unanimitate semnarea acordurilor de vânzare a 100% din acțiunile Renault Group din cadrul Renault Rusia către orașul Moscova și participația sa de 67,69% din Avtovaz către NAMI (Institutul Central de Cercetare și Dezvoltarea Automobilelor și Motoarelor). În plus, acordul prevede o opțiune pentru Renault Group de a-și răscumpăra participația la Avtovaz, opțiune care poate fi exercitată în anumite perioade în următorii 6 ani.
Ca urmare a acestor acorduri, activitățile din Rusia au fost deconsolidate în situațiile financiare ale Renault Group pentru semestrul I 2022 și tratate ca operațiuni întrerupte conform IFRS 5 cu efect retroactiv de la 1 ianuarie 2022.
Rezultatul activităților întrerupte reprezintă o pierdere de -2,3 miliarde euro în semestrul I 2022, în principal din cauza deprecierii proprietăților, uzine si echipamente, bunurilor intangibile și fondului comercial ale AVTOVAZ și Renault Rusia, precum și deprecierii unor active specifice deținute de celelalte entități ale Grupului și rezultatul cedărilor de proprietate asupra entităților rusești vândute.
MEDIAFAX
Trimite articolul
XA fost o mare greșală a lu Renault investiția din rusia, la fel și cea din China, în loc să producă în Romania Renault produce în China, Turcia, Maroc.
-
Hamesiti dupa ultimul ban de profit! Cu Avtovaz si-au luat o mare teapa. Si nu sunt convins de standardele de calitate din Maroc sa zicem, ca sa nu mentionez celelalte doua tari.
Un articol din care nu se intelege nimic. Ma asteptam sa scrieti ceva despre Sandero, de ce este ea cea mai cautata masina a Grupului Renault, dar ati scris un articol complet inutil. Lasati-va de presa!