Legile elvețiene spun că doar produsele pe bază de lapte fabricate integral în țară pot fi promovate prin simboluri naționale- așa cum este Matterhorn – pe ambalaj.
[eadvert]
Mondelez va înlocui imaginea vârfului cu a unui alt munte, mult mai „generic”, scrie BBC. Totodată, ambalajul va include și semnătura producătorului Tobler, datată 1908 – anul apariției ciocolatei, în varianta lapte cu miere și cu migdale, în Berna. Aici, Jean Tobler producea dulciuri încă din 1868. I-au trebuit, așadar, 40 de ani să dea lovitura, în echipă cu fiii săi. În 1919, compania avea încasări anuale de 100 de milioane de franci.
În 2016, Toblerone a împărțit lumea în două: producătorul a anunțat că mărește distanța între celebrele triunghiuri de ciocolată, în încercarea de a tăia din costuri. Un val de critici i-a făcut pe cei de la Mondelez să-și reconsidere decizia. Altfel, compania americană care deține și branduri precum Oreo, Milka, LU sau Cadbury, a încheiat 2022 cu venituri de 31 de miliarde de dolari, scrie euronews.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!