Un element central al strategiei Apple este un nou design al bateriilor, care ar putea reduce „radical” costul acestora şi ar putea creşte autonomia vehiculului, potrivit unei terţe persoane care a văzut designul bateriei Apple.
[eadvert]
Eforturile companiei în zona auto, cunoscute sub numele de Project Titan, au început în 2014, cu proiectul unui vehicul de la zero. La un moment dat, Apple şi-a reevaluat obiectivele şi a decis să se concentreze pe software. Doug Field, un veteran Apple care lucrase la Tesla Inc, s-a întors să supravegheze proiectul în 2018 şi a concediat 190 de persoane din echipă în 2019.
De atunci, Apple a progresat suficient încât să urmărească acum să construiască un vehicul pentru consumatori, au spus două surse anonime. Obiectivul Apple de a construi un vehicul contrastează cu rivali precum Waymo, de la Alphabet Inc, care a construit robo-taxiuri.
Unii investitori Apple au reacţionat cu precauţie la raportul Reuters privind planurile companiei. Trip Miller, managing partener la Gullane Capital Partners, a declarat că ar putea fi greu pentru Apple să producă volume mari de maşini.
„Mi s-ar părea că, dacă Apple dezvoltă un sistem de operare avansat sau o nouă tehnologie pentru baterie, acestea ar fi cel mai bine utilizate într-un parteneriat cu un producător existent, sub licenţă”, a spus Miller.
SURSA: MEDIAFAX
Trimite articolul
Xtitlul n-ar suna mai bine: „Apple vrea să înceapă să producă automobile DIN anul 2024”. Formularea „până în 2024” dă de înțeles că după 2024 n-o să mai producă…
Capcana Apple ar fi un cablu de încărcare cu mufă unică, neinclus în dotarea standard al mașinii și să coste 20% din valoarea mașinii. Și culmea parcî prevăd că mașina se va conecta doar cu telefoane Apple. Oricum pare mai degrabă o mașină de serie limitată.