În prezent, Dacia dispune doar de un singur model complet electric, Spring, iar compania consideră că strategia sa de a oferi mașini la prețuri competitive o va ajuta să facă față concurenței din partea producătorilor chinezi care vor pătrunde pe piața europeană. Sandero, care anul trecut a fost cel mai vândut model din Europa, va beneficia de o variantă complet electrică în viitorul apropiat.
Renault a raportat o creștere globală de 2,7% a vânzărilor Dacia în 2024, ajungând la 676.340 de vehicule, cu performanțe excelente pe piețele din Italia, Maroc, Spania, Belgia și Luxemburg. Acest succes se datorează unui portofoliu solid, format din modelele Sandero, Duster, Jogger și Spring. În 2025, Dacia va continua pe aceeași direcție cu lansarea modelului Bigster, pentru care comenzile au început în ianuarie, iar livrările vor începe în primăvara aceluiași an.
Marca va extinde în continuare oferta cu modele hibride (Jogger, Duster și Bigster) și va pune accent pe electrificare, strategia sa de bază fiind consolidată în segmentul C.
Trimite articolul
XSa isi bage undeva toata gama electrica, sunt mai poluante si mai ineficiente decat masinile diesel si e demonstrat.