Discuţia a fost neoficială, iar suma vehiculată pentru palmares l-a descurajat să mai facă şi alte demersuri. „Neoficial, ni s-a transmis că marca FC Bihor costă 300.000-400.000 de euro. Ni s-a mai spus că la 50.000-100.000 de euro sunt deja doritori să o cumpere. Le-am urat succes. Este o anomalie să vorbim de astfel de sume în timpurile actuale”, a declarat Sere.
Potrivit lui Sere, evalaurea brandului FC Bihor încă nu a fost finalizată. Asta deşi clubul orădean este în faliment din 12 ianuarie 2016, când instanţa a respins ca nefondat recursul făcut de FCB. Echipa de suflet a bihorenilor din ultimele decenii nu are în palmares niciun titlu naţional.
Sere a mai precizat că dacă nu ar fi apărut oportunitatea parteneriatului cu CAO, CSM şi-ar fi făcut propria echipă de seniori în Liga 5.
Citiți principiile noastre de moderare aici!