Conform proiectului de hotărâre, aşa numita supercoroană va fi obligatoriu inclus „în materialele de prezentare sau promovare realizate de Primăria Oradea sau structurile subordonate acesteia”.
APTOR va fi mandatată să facă demersurile pentru protejarea mărcii la nivel naţional şi european.
[poll id=”321″]
Brandul a fost prezentat public luna trecută: a fost comandat firmei Brandient în contul unui contract de 28.000 euro. Experţii firmei au transmis că însemnul grafic pe care l-au borezat supercoroana conţine astfel: o coroană pentru trecutul istoric, pentru Orașul regilor; o coroană pentru arhitectura art-nouveau a orașului; o coroană pentru natura şi resursele minerale geotermale; o coroană pentru o societate multi-etnică; o coroană pentru o comunitate multi-culturală, pentru Orașul cosmopolit și o inimă pentru oamenii acestui oraș.
După lansare, brandul a primit şi numeroase critici, majoritatea contestatarilor asociind grafica brandului cu cea a cărţilor de joc. Au fost şi observaţii că niciuna dintre coroanele din cunună nu face trimitere la coroana regelui Ladislau, întemeietorul oraşului dar şi că abundenţa de culori e puerilă şi inutilă din moment ce nu acestea sunt culorile oraşului.
[related-post post_id=”2247888″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!