“Este pur şi simplu eleganţă şi preţiozitate. Autoritatea are de ales între cele clasice şi cele clasice la care se ambutisează numerele şi cifrele. Oricum amândouă sunt pe fundal maro reflectorizant, numai că unele le au ambutisate, adică le are în relief”, a declarat Radu Spirea, propietarul firmei producătoare de indicatoare 3D.
Spirea a precizat că licitaţia nu a fost adjudecată la 850.000 de euro, ci la un preţ sub 200.000: “Suma bugetată este 850.000, dar nu şi cea adjudecată. Costul acestui proiect va fi undeva sub 200.000 de euro”.
În total, Ministerul Dezvoltării şi Turismului vrea să pună indicatoare la 1215 obiective turistice din ţară. Licitaţia a avut loc în februarie şi a fost finalizată acum, după mai multe contestaţii. Ministerul susţin că este unul din proiectele de dezvoltare turistică a României. Elena Udrea remarcă însă şi o atenţie tendenţioasă din partea presei pentru achiziţiile ministerului pe care îl conduce.
“Daca ar fi sa ne luăm după ce zice presa, n-ar trebui să mai muncim nimic. Ar trebui să închidem ministerul şi să plecăm acasă. Eu cred că o să ajungem în situaţia în care angajaţii din sectorul public n-or să mai vrea să lucreze cu ministrul Elena Udrea în vecii vecilor. Totuşi, este inacceptabil să se concentreze atâta atenţie şi nejustificat asupra activităţii unui minister, doar pentru că în fruntea lui mă aflu eu”, a declarat Udrea.
Indicatoarele turistice ar trebui montate până la sfârşitul anului 2010. Asemenea indicatoare turistice există în Paris şi Italia.
Citiți principiile noastre de moderare aici!