Potrivit studiului realizat de Dr. Gerard despre piaţa de dulciuri din România arată că tendinţa comsumului de dulciuri se triplează. Față de anul 2006 consumul de dulciuri a crescut cu 70%, acest trend fiind puternic susținut și de lansarea produselor sezoniere.
Aşadar, volumul ajunge la 7,4 milioane de kilograme de produse, din care consumul de biscuiţi este cel mai mare, respectiv 16,4%, urmat de consumul de napolitane, cu 10,3%. Totuşi, cele mai mari creşteri, între 158% şi 520% faţă de luna noiembrie, au fost înregistrate la praline, figurinele de ciocolată şi produsele sezoniere.
„În România, cele mai căutate arome pentru sărbătorile de iarnă sunt cele de măr copt, alături de combinaţia măr şi scorţişoară. Aroma de cuişoare şi citrice este de asemenea printre favorite”, declară Otilia Stânciu, Country Manager Dr Gerard România, companie prezentă pe piaţa românească din octombrie 2015.
De asemenea, Dr. Gerard anunţă vânzări de peste patru milioane de euro şi 2.000 de tone de produse vândute în România în perioada Craciunului 2016.
Citiți principiile noastre de moderare aici!