Asociația Concesionarilor Dacia, Renault și Nissan din România (ACODAREN), care reunește majoritatea service-urilor Dacia, Renault și Nissan de pe piața românească, a reziliat 55 de contracte pe care le avea cu Asirom, noul lider al pieței asigurărilor RCA, anunţă ACODAREN într-un comunicat.
Asociaţia acuză Asirom că folosește aceleași metode ca Astra și Carpatica, asigurători intrați în faliment, precum întârzierea plăților către service-uri cu lunile și impunerea folosirii unor piese cât mai ieftine pentru reparații, de calitate incertă. „Asirom își reglează socotelile financiare pe seama service-urilor noastre, nu ne plătește facturile, trage de timp pentru a aduna bani din piață și ne creează probleme cu clienții. Folosește aceleași metode pe care le-au folosit Astra sau Carpatica”, a declarat directorul ACODAREN, Marius Ghiban.
„Odată cu apariția problemelor de lichidități la asigurător, apar și intârzierile la plata către service, iar datorită lipsei penalităților de neplată în contract, întârzierile ajung de ordinul lunilor. În tot acest timp, asigurătorul încasează prime de asigurare, reușind astfel să-și amelioreze temporar lichiditatea”, se precizează în comunicatul ACODAREN.
Citiți principiile noastre de moderare aici!