Faţă de faza grupelor, când audienţa medie a partidelor de la CM a fost de 975 000 de telespectatori, în faza optimilor, media pe meciurile disputate, transmise de TVR 1, a crescut la 1 293 000 de telespectatori. Şi faţă de aceeaşi fază a optimilor, desfăşurată la CM din 2010, audienţele din acest an sunt mai mari. Dacă în 2010, la nivel naţional se înregistra o medie de 1 242 000 de telespectatori, în 2014, media s-a apropiat de 1 300 000 de români. Cea mai mare creştere s-a înregistrat pe publicul comercial, asfel că în 2014, 759 000 de telespectatori au urmărit în medie meciurile din optimi faţă de 312 000, în 2010.
La nivel naţional, partida dintre Brazilia şi Chile a fost preferata celor mai mulţi telespectatori. Meciul a fost urmărit în medie de 1 560 000 de oameni. Pe publicul urban, cel mai urmărit meci din faza optimilor Cupei Mondiale FIFA Brazilia 2014 a fost Argentina – Elveţia (947 000 de telespectatori).
De când a început Campionatul Mondial, pe platforma video a Televiziunii Române, s-au înregistrat 2,7 milioane de vizite. Din 12 iunie până la 1 iulie, numărul de vizitatori unici a ajuns la 666 000, ceea ce reprezintă 10% din numărul utilizatorilor de Internet din România, se arată într-un comunicat TVR.
Citiți principiile noastre de moderare aici!