Aplicaţia, uşor de utilizat, este sub forma unui ghid şi a fost iniţiată de specialiştii Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă în scopul de a furniza rapid răspunsuri legate de condiţiile de avizare-autorizare; în plus, oferă date despre documentaţia necesară pentru obţinerea acestor acte administrative.
Cu ajutorul acestui ghid, proprietarii sau beneficiarii construcţiilor/amenajărilor (în cazul avizului/autorizaţiei de securitate la incendiu) sau cei care deţin sau administrează adăposturi de protecţie civilă sau puncte de comandă (în cazul avizului/autorizaţiei de protecţie civilă) au posibilitatea de a verifica dacă acestea se încadrează în categoriile de construcţii care se supun acestor procese de avizare-autorizare.
Aplicaţia oferă informaţii legate de documentaţia ce trebuie depusă în vederea emiterii, de către inspectoratele judeţene pentru situaţii de urgenţă şi cel din Bucureşti – Ilfov, a acestor acte administrative.
Ghidul conţine un link prin intermediul căruia poate fi accesată lista verificatorilor de proiecte şi a experţilor tehnici atestaţi în domeniul situaţiilor de urgenţă de către Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene.
Detalii legate de acest ghid de avizare-avizare pot fi obţinute prin consultarea paginii web a instituţiei noastre – www.igsu.ro – şi cele ale inspectoratelor județene pentru situaţii de urgenţă / București – Ilfov.
Citiți principiile noastre de moderare aici!