Odată cu publicarea videoclipului, reprezentanții asociației fac și o scurtă prezentare a stadiului lucrărilor.
„Șantierul a început să se dezmorțească în ultimele săptămâni după o primă jumătate de an în care progresul a fost insesizabil. Se observă un avans timid la nivel de terasamente, la sistemul de scurgere a apelor și la soluționarea nenumăratelor mini-lacuri formate în jurul podețelor metalice. Au apărut la fața locului grinzile pentru cea mai mare parte a pasajelor peste autostradă, urmând a fi sudate și ridicate pe poziții. În șantier sunt prezente peste 150 de utilaje.
Cele mai întârziate puncte sunt în aceleași timp și cele mai dificile. Mai grav este că ele trenează în continuare: nodul rutier Teiuș, supratraversarea căii ferate Alba Iulia-Câmpia Turzii și cele două poduri peste Mureș, principalele cauze de întârziere fiind rețelele de electricitate, apă sau gaz care trebuie mutate, dar și mobilizarea nesatisfăcătoare a constructorului”, transmit reprezentanții Asociației Pro Infrastructura.
Reprezentanții Asociației fac și apel către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere: „Solicităm celor din CNAIR să colaboreze eficient cu proprietarii de utilități care trebuie relocate astfel încât și aceste ultime blocaje să dispară”.
Totodată, aceștia solicită antreprenorului Aktor să crească mobilizarea de pe șantier, astfel încât în anul 2020 șoferii să se poată bucura de cei 24 de km de autostradă. „În acest moment, stadiul fizic oficial este de aproximativ 46%”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!