Mediul de business feminin din România cunoaște o dezvoltare din ce în ce mai accelerată, în condițiile în care tot mai multe companii cooptează în conducere reprezentate ale sexului frumos și din ce în ce mai multe firme sunt deschise de către femei-antreprenor.
Afacerile conduse de femei au înregistrat, în ultimii trei ani, o evoluție față de restul business-urilor, cu o creștere anuală a cifrei de afaceri cu 2% mai mare decât media națională a companiilor, conform unor date BCR.
Domeniile în care doamnele aleg, cel mai adesea să-și deschidă o afacere, sunt cele din zona de servicii – consultanță în afaceri, saloane de înfrumusețare – și comerț – farmacii, magazine alimentare și îmbrăcăminte.
Conform acelorași date, cele mai mari orașe ale țării – București, Cluj și Timișoara – concentrează peste 30% din afacerile înființate în ultimii doi ani de femei, iar ponderea firmelor deținute de doamne este cu 4% mai mare față de media națională în aceste trei mari aglomerări urbane.
Citiți principiile noastre de moderare aici!