Potrivit Ziarului Financiar, Domo va închide cele 75 de magazine din România, urmând să opereze doar online. Retailerul de electro-IT Domo este unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de profil, cu afaceri de peste 600 mil. lei anul trecut.
Compania are probleme financiare de mai mulţi ani, furnizorii de electronice şi electrocasnice spun că nu au fost plătiţi, motiv pentru care nu mai livrează marfă companiei.
Promoţii sau promovare?
Pe site-ul companiei este anunţată o campanie promoţională de reduceri: „Dăm Tot”, care se derulează în perioada 13 – 30 noiembrie. Sunt anunţate reduceri de până la 90%.
La prima vedere, reducerile par consistente, dar la o căutare mai atentă pe site-urile companiilor concurente aceleaşi produse comercializate de Domo sunt mult mai ieftine. Asta ar putea însemna că promoţiile anunţate sunt doar un fel de promo făcut de Domo pentru a-şi putea vinde produsele.
Atenţie, deci, înainte de a achiziţiona un produs, verificaţi în mai multe magazine fizice sau online care este preţul cel mai bun.
Citiți principiile noastre de moderare aici!