Anuntul a fost facut de catre Iulian Stanciu, directorul general eMag si proprietarul Flanco. ”Oamenii nu vor Black Friday într-o zi anume, ci vor Black Friday” a declarat Stanciu.
In urma acestei decizii, Iulian Stanciu a declarat ca se asteapta ca si alti retaileri sa schimbe data evenimentului.
Comerciantii romani incearca sa se diferentieze fata de competitori in ziua in care se estimeaza un nou record de vanzari. Unii retaileri au decis ca sa prelungeasca Black Friday pe tot parcursul weekendului 29 noiembrie – 01 decembrie.
De Black Friday 2013, eMag estimeaza vanzari de 22 milioane de euro prin 200.000 de comenzi si 4 milioane de vizite pe site. Flanco se asteapta la incasari de 19 milioane de euro in tot weekend-ul de Black Friday si la aproximativ 1 milion de vizitatori in cele 82 de magazine. Pentru a atinge aceste performante, Flanco isi mareste programul cu 4 ore si extinde cu 30% numarul de consultanti din magazine.
Datele unui studiu comandat de Dante International arată că 4,2 milioane de români intenţionează să cumpere produse în timpul campaniei de reduceri, dublu faţă de 2012.
Citiți principiile noastre de moderare aici!